Industry Giant 2

Industry Giant 2
Sztab VVeteranów
Tytuł: Industry Giant 2
Producent: JoWooD
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Ekonomiczna
Premiera Pl:2002-10-23
Premiera Świat:
Autor: 116
Ocena
czytelników 88 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!
Industry Giant 2
Misja 3 - Northern Sund.

Industry Giant 2 215102,1
map 12


W tej misji problemem jest takie zarządzanie naszą spółką aby przynosiła ona co rok, coraz to wyższe dochody. Na początku na wyspie (1) robimy porządek usuwając niepotrzebne zakłady. Zostawiamy tylko jedną stację kolejową z magazynem i punktem ścinania drzew, oraz dwa pociągi. Na wyspie (2) otwieramy dwie fabryki, w których wytwarzamy stoły i ramki do obrazów. Z tej samej wyspy (2) pobieramy potrzebne nam surowce (drewno). W mieście na wyspie (2) otwieramy sklep z meblami i zaopatrujemy go w nasze produkty za pomocą samochodów, patrz screen h3 (h3.jpg). Z wyspy (1) transportujemy meble na wyspę (5), w której także budujemy odpowiedni sklep. W miarę upływających lat zasiedlamy naszymi sklepami wysepki (4) i (3). Na wyspie (2) znajdują się małe połacie lasów, będzie więc trzeba pomyśleć o transporcie drewna z wyspy (1). W miarę potrzeb na wyspie (1) produkujemy wyrobu papiernicze, sportowe i narzędzia, które rozprowadzamy później na każdą wyspę.

Industry Giant 2 215149,1
Screen h3 (h3.jpg)


Kilka uwag:

- należy się starać, aby zwiększać coroczny dochód o minimalnie najmniejszą wartość, co ułatwi zdobycie odpowiednich zysków w następnym roku,
- aby interes jakoś się kręcił, w każdym mieście powinniśmy mieć około dwa sklepy z każdego rodzaju,
- powierzchnia wysp jest bardzo mała, należy więc przemyśleć każdą inwestycje i odpowiednio lokować magazyny, aby każdy (lub większość) sklep na wyspie miał do niego dostęp,
- kiedy gotówka bezużytecznie zalega na koncie, najlepiej zainwestować ją w budynki specjalne, które zwiększą populację miast,
- kiedy decydujemy się na wprowadzenie na rynek nowego produktu, najpierw sprawdzamy czy będzie on miał opłacalny zbyt,
- staraj się co roku zapisywać stan gry. Jeżeli w jakimś roku nie osiągniesz odpowiednich zysków, spróbuj rozpocząć go od początku. Często okazuje się, że zwiększenie cen niektórych towarów i przetransportowanie dóbr z wysp na której one zalegają do tych, w których ich brakuje wystarcza do zwycięstwa,
- po pewnym czasie można wykorzystać małą wysepkę (6) jako punkt wytwarzania jakichś produktów (najlepiej drewnianych) lub jako źródło drewna,
- ostatnie 6 lat (do końca 1955) są prawdziwą katorgą. Jest to walka o każdy grosz, należy więc równomiernie zaopatrywać sklepy i odpowiednio ustalać ceny towarów (najczęściej na najwyższe).
<< poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | następna >>
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję