Fantasy Wars: Dziedzictwo Elfów

Fantasy Wars: Dziedzictwo Elfów
Sztab VVeteranów
Tytuł: Fantasy Wars: Dziedzictwo Elfów
Producent: Ino-Co
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RPG
Premiera Pl:2009-02-27
Premiera Świat:
Autor: Kizik
Ocena
czytelników 75 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Fantasy Wars: Dziedzictwo Elfów









6. „Góry Sulen” Kolejna misja do wyboru. Poprzedzieraj się przez lasy tak aby ogry nie zauważyły twojej obecności. Jedną i drugą postacią dotrzyj do świątyni. Przeniesie cię ona w inny zakątek krainy. Tam jednorazowo będziesz mógł wyładować swoje wojsko. Dopóki nie zdobędziesz wioski, nie możesz nikogo dalej przyzywać, więc uważaj, abyś rozplanował wszystkie i dobrze ustawił, nim zajmiesz osadę. Zobacz szczątki latającego korabia. Dalej strzałki pokazują, gdzie jest nasz cel. W tej misji nie radzę zagłębiać się w naprawdę dobrze okopane pozycje wroga. Szalony albo dobry przywódca zdobędzie dwa miejsca wskazane na dwu slajdach.







7. Inna możliwość zaliczenia tego etapu podróży to praktycznie bitwa siłami Derenhale. Walczymy w szczerym polu z rycerzami i piechotą. Na drugim brzegu stoi artyleria. Ja się skupiłem na niej. Posłałem parę czarów o wielopolowym zasięgu. Następnie jednostki latające. Skup się równocześnie na konnych. Oni najmocniej atakują, ale posiadają względnie słabą ochronę. Bitwa troszkę trwa. Uderzamy zatem na wioskę zaznaczoną na czerwono. Tam też jest mrowie „problemów”. Dodatkowo za wioską są znacznie silniejsi rycerze konni. Las, czary, wioska. Gdy opanujemy sytuacje, zdobywamy szybko trzy forty wokół cytadeli i zabijamy magów. Nieważne, z której strony się do tych fortów dostaniemy. Atakujemy centrum i koniec. Zdobądź zielone kółko.







8. „Amulet Hexerów” Bardziej skomplikowana misja. Zielona strzałka na pierwszym zrzucie wskazuje, zaskoczenie, mała ofensywę. Wyznacz z 3 jednostki lub rzuć parę czarów w tamtą stronę. Zabijesz tam hexera i zdobędziesz ołtarz. Zielone strzałki to jak zwykle kasa i artefakty. Niebieskie to skupisko wroga. Tam też jest wioska. Następna kotlina to tam nasz hexer musi stanąć przed bramą i stać tam ma niewzruszenie przez kilka tur. Przeszkodzi ci w tym miasto przed tobą i dwie furty, z których wyjdą gadziny. Wytrzymamy i dojdziemy. Wygrywamy.

skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 | blazejco12345 » To jest po prostu super.
02.02.2010 | Klemento » No a czy ta gra jest... Strategiczna czy jaka?
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję