Earth 2160
Sztab VVeteranów
Tytuł: Earth 2160
Producent: Reality Pump
Dystrybutor: TopWare Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2005-07-08
Premiera Świat:
Autor: 5569
Tytuł: Earth 2160
Producent: Reality Pump
Dystrybutor: TopWare Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2005-07-08
Premiera Świat:
Autor: 5569
Earth 2160 - opis jednostek | ||||||||
Earth 2160 - opis jednostekTwórcami serii Earth są polscy programiści z Reality Pump. Najnowsza część ma w tytule datę 2160. W pierwszej części oznaczonej liczbą 2140, kierowaliśmy poczynaniami dwóch frakcji: ED (Dynastia Euroazjatycka) i USC (Unia Cywilizowanych Stanów). W części 2150 do konfliktu dołączyła nowa frakcja – LC (Korporacja Księżycowa). Zaś w trzeciej i najnowszej części gry, zatytułowanej Earth 2160, do konfliktu dołączyła bardzo tajemnicza rasa – Morphidzi. Są to kosmici, którzy rozmnażają się za pomocą wody i w ogóle nie mają budynków! Rasy różnią się od siebie prawie wszystkim: budynkami, jednostkami, badaniami i stylem prowadzenia działań wojennych. Dynastia Euroazjatycka To tradycjonaliści – w ich szeregach znajdziemy czołgi, piechotę i inne znane nam pojazdy. Mają bardzo dużo do wynalezienia: zarówno nowe modele jednostek jak i budynki oraz ulepszenia. Ich bazy to kupy żelastwa połączone tunelami i łącznikami. Z bazy orbitalnej zsyłają centrum bazy a następnie dobudowują kolejne konstrukcje. Otaczają swoje bazy murami, na których ustawiają wieżyczki na szynach. Zbudować, wyprodukować i wdeptać w ziemię! – to ich motto. Jednostki ED
1. MIG – V23 Vologda – latająca jednostka wydobywcza, przeznaczona do zbierania złóż. Koszt: metal 410, woda 420. 2. GAZ – 49P Dubna – lekki pojazd bojowy. Na początku gry przydaje się do walki, potem tylko do zwiadu. Koszt: metal 145, woda 185 3.AN-85 Transporter piechoty – może pomieścić 8 żołnierzy. Koszt: metal 160, woda 120. 4. KA – 74 Amursk – wielofunkcyjny samolot. Nadaje się do zwiadu. Jego słaby pancerz jest poważną wadą. Koszt: metal 195, woda 185. 5. KA – 78 GRUZ – pojazd naprawczy. Naprawia i budynki, i jednostki. Kosz: metal 460, woda 200. 6. GAZ - N21 Gagarin – wielofunkcyjny pojazd bojowy. Można na nim zamontować, kilka rodzajów broni. Dzięki swojej szybkości nadaje się doskonale do zwiadu. Koszt: metal 200, woda 200 7. KA – 95 Orsk – platforma lotnicza, z której wystrzeliwane są pociski dalekiego zasięgu. Koszt: metal 720, woda 235. 8. T – 850 Rasputin – doskonałe połączenie siły ognia, z pancerzem i mobilnością. Bardzo dobry czołg. Kosz: metal 780, woda 225 9. T – 926 Kirov – jest to powolny, lecz niemal niezniszczalny pojazd. Powinien stanowić trzon naszej armii. Koszt: metal 1495, woda 250. 10. T – 930 Moscow – jest to przerobiony Kirov, lecz dodano drugie działo, przez co pancerz jest słabszy. Moscow powinien działać jako jednostka pomocnicza. Koszt: metal 1405, woda 235. 11. KV – 4 X Aurora – Aurora jest samobieżną wyrzutnią rakiet. Powinna działać ze wsparciem. Koszt: metal 720, woda 210. Piechota linowa – potrafi obsadzać budynki. Niestety broń piechoty liniowej ma krótki zasięg. Koszt: metal 5, woda 150. Piechota rakietowa – dobra jednostka przeciwpancerna, jej broń ma niezły zasięg. Koszt: Snajper – spisuje się bardzo dobrze przy eliminacji wrogiej piechoty. Głównie, dlatego że broń snajpera ma bardzo duży zasięg. Koszt: metal 10, woda 200. Kierowca – umie kierować wszystkimi pojazdami. Koszt: metal 5, woda 150. Korporacja Księżycowa Bardzo ciekawa frakcja. Ich bazy składają się z wieżowców, na których ustawiają kolejne segmenty. W ich szeregach znajdziemy tylko kobiety, według których „Kopernik była kobietą”. Też mają dużo do wynalezienia. Mają ciekawe jednostki m.in. latającą piechotę lub latające działa. Jednostki LC
1. Apollo – szybki pojazd zwiadowczy, przeznaczony do ścigania i zwalczania piechoty. Ma lekki pancerz, przez co nie ma wiele szans w starciach z innymi pojazdami. Koszt: kryształy 185, woda 195. 2. Ares – ciężka jednostka szturmowa przeznaczona do zwalczania naziemnych jednostek wroga. Koszt: kryształy 221, woda 161. 3. Pluto – podstawowym celem Pluta jest niszczenie instalacji wroga. Koszt: kryształy 573, woda 198. 4. Atena – jednostka, której jedynym celem jest przechwytywanie wrogich samolotów. Koszt: kryształy 165, woda 146. 5. Phobos – wszechstronny wóz bojowy, stanowiący podstawę sił lądowych LC. Ma bogate wyposażenie. Koszt: kryształy 890, woda 240. 6. Deimos – niszczyciel czołgów. Dwa modułowe systemy uzbrojenia mogą się dublować lub wspierać, zależnie od potrzeby. Ma silny pancerz. Koszt: kryształy 1710, woda 578. 7. Crion – antygrawitacyjna platforma z działkiem plazmowym. Strzały oddaje dopiero po wylądowaniu. Koszt: kryształy 573, woda 198. 8. Charon – ruchomy arsenał, doskonale wspierający opancerzone jednostki. Siła ognia Charona jest ogromna. Koszt: kryształy 1460, woda 300. 9. Merkury – Szybki i zwrotny myśliwiec, służący do ochrony baz LC lub ochrony bombowców. Koszt: kryształy 228, woda 150. 10. Piechota – podstawowa jednostka bojowa LC. Ma plecak odrzutowy, dzięki czemu może latać. Koszt: kryształy 10, woda 15. 11. Master Hacker – specjalista w posługiwaniu się oprogramowaniem bojowym. Potrafi przejąć jednostki wroga. Również jak piechota może latać. Koszt: kryształy 5, woda 300. 12. Atlas – ciężki bombowiec, przeznaczony do niszczenia budynków wroga. Dzięki swojemu działu umie zniszczyć każdy opancerzony pojazd. Koszt: kryształy 378, woda 168. Earth 2160 - opis jednostek
|
| | 1 | 2 | następna >>
| |
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
22.12.2008 |
Mikiss »
Całkiem przyjemna gra, podoba mi sie pomysł projek
więcej komentarzy
dodaj komentarz