System zniszczeń w Company of Heroes 3 to nowy poziom destrukcji

Twórcy Company of Heroes 3 zaprezentowali światu działanie nowego systemu zniszczeń. Uszkodzenia budynków będą bardzo realistyczne i mogą zagrozić okolicznej piechocie.

Company of Heroes 3 będzie dysponować jednym z najbardziej realistycznych systemów zniszczeń w grach RTS. Grę porównać można prawdopodobnie jedynie z Iron Harvest, które również mogło pochwalić się osiągnięciami na tym polu.

W CoH3 każdy wybuch lub wystrzał będzie wiązał się ze zmianami na polu walki. W budowlach pojawią się dziury po kulach, małe wyłomy lub olbrzymie luki. Odpowiednio mocny ostrzał będzie zaś wiązać się z wyburzeniem fragmentów budynku lub całego obiektu.

Ponadto nie będzie to zależeć od swoistych „punktów życia” budowli. Konstrukcje na polu walki będą odczuwać ataki w bardziej realistyczny sposób. Zniszczenia dotkną miejsca, w które uderzył pocisk.

Budynki zawalą się zaś dopiero, gdy ich struktura zostanie naruszona w naprawdę dotkliwy sposób. Nawet wtedy będą jednak działać w zróżnicowany sposób, zależny od obszaru zniszczeń. Czasami zapadną się pod siebie, a kiedy indziej osuną na ulicę, pokrywając ją szczątkami.

Ponadto latające wokół dachówki i cegły zagrożą okolicznym żołnierzom. Piechota będzie podatna na spadający z nieba gruz, który może zadać dotkliwe obrażenia, a nawet całkowicie wyeliminować z walki poszczególne oddziały.

Sami będziemy mogli się o tym przekonać po premierze gry, która nastąpi jeszcze w tym roku. CoH3 ukaże się jedynie na PC.

Źródło:
Przemysław Dygas - GRY-OnLine


Klemens
2022-06-16 15:13:51