Rust otrzyma tory kolejowe i tyrolki; wkrótce pojeździmy pociągami

Dziś o godzinie 20:00 czasu polskiego Rust otrzyma kolejną aktualizację.

Po pierwsze, dzisiejszy patch do Rust doda tyrolki. Będzie można z nich korzystać na istniejących już w tytule liniach i wieżach elektrycznych, które pojawiają się na wygenerowanych proceduralnie mapach. Wystarczy, że wespniemy się na specjalne platformy i stamtąd już będziemy mogli szybko i wygodnie podróżować na inne tego typu konstrukcje lub pobliskie monumenty. Nic nie będzie stało również na przeszkodzie, by w dowolnym momencie za pomocą klawisza skoku opuścić się na ziemię.

Podczas tego typu podróży trzeba będzie uważać. Zderzenie z drzewem, pojazdem bądź innym graczem doprowadzi do bolesnego upadku.

Studio Facepunch zapewnia, że w przyszłości ulepszy system tyrolek. Sieci połączeń mają być jeszcze bardziej rozbudowane, a ponadto pojawiła się obietnica, że sami gracze otrzymają możliwość tworzenia własnych tras.

Po drugie, wraz z dzisiejszą aktualizacją w Rust pojawią się tory. Stanowią one pierwszą część większych planów stworzenia całych generowanych proceduralnie sieci kolejowych na mapach o rozmiarze 4250 lub większym. Na razie szyny powinny pojawiać się w formie pojedynczych linii przecinających wyspę. Twórcy proszą, by zgłaszać wszelkie ewentualne błędy z nimi związane.

W niedalekiej przyszłości do gry trafią również pociągi. Nie podano większych konkretów, lecz z pewnością ich pojawienie się będzie kolejnym elementem znacznie ułatwiającym podróżowanie po mapie.

Ponadto najnowsza aktualizacja ma nieco poprawić oświetlenie, dzięki czemu takie punkty orientacyjne, jak latarnia morska czy wioska rybacka, powinny zyskać na urodzie. Dodatkowo twórcy zapowiedzieli kontynuację testów funkcji Steam Networking, która domyślnie ma poprawić wydajność połączeń sieciowych. Wszelkie dodatkowe szczegóły na temat patcha mają pojawić się jednak dopiero w momencie jego premiery.

Źródło:
"AlexB" - GRY-OnLine


Klemens
2022-04-07 14:55:33