Premiera ORX – karcianka i tower defense w izometrycznej osnowie

Na Steamie i w Epic Games Store we wczesnym dostępie do boju wyruszają orki, przez które będziemy mieli pełną talię kart do roboty.

ORX łączy mechaniki tower defense, karcianek i planszówek, a wszystko to oglądane w izometrycznej perspektywie i oldschoolowej oprawie graficznej. Za stworzeniem gry stoi brytyjskie studio Johnbell (znane z pewnej gry o tytule Long live the King, stworzonej dla zespołu Sabaton).

Kampania w ORX oznacza przedzieranie się przez cztery rozległe akty, odblokowywania kart, sięganie po potężne artefakty oraz zmaganie rosnącym poziomem trudności z pula ponad 300 kart. We wczesnym dostępie dostępne są dwie frakcje – Rune Guardians oraz Dune Reavers, każda wymuszająca odmienny styl gry – pierwsi preferują defensywne podejście do walki, drudzy stosują ofensywne taktyki. Oprócz zabawy w tower defense będzie trzeba zadbać o rozbudowę królestwa i zdobywanie zasobów, eksplorację i poznawanie czterech biomów i ich podbiomów (egzystujących między dniem i nocą). Nie będzie lekko, bo ORX dostosowuje poziom rozgrywki do naszych umiejętności. Przeciwnicy do walki wystawią 30 unikalnych typów jednostek, z bohaterami włącznie. Wkrótce ma pojawić się większe zróżnicowanie trybów rozgrywek (i poziomu ich trudności).

Źródło:
"Voyager" - PixelPost.pl


Klemens
2022-09-04 15:16:10