Autorzy Company of Heroes 3 chwalą się autentycznością grafiki na filmie

Studio Relic Entertainment udostępniło nowy materiał wideo z RTS-a Company of Heroes 3. Filmik koncentruje się na pokazaniu dbałości o autentyczność oprawy graficznej.

Materiał jest imponujący. W opinii wielu graczy poprzednie dwie odsłony cyklu, czyli Company of Heroes oraz Company of Heroes 2 nadal stanowią niedoścignione wzory w gatunku strategii pod takimi względami, jak zachowanie się pojazdów czy animacje żołnierzy. Nowy filmik pokazuje, że za pomocą COH3 studio Relic Entertainment chce ponownie podnieść poprzeczkę w tych dziedzinach.



Dzięki materiałowi wideo dowiedzieliśmy się, że:
* nowością jest przygotowany przez autorów specjalny shader dla pojazdów, który będzie symulował zabrudzenia, zależnie od tego po jakim terenie porusza się dana jednostka. Patrząc np. na czołg możliwe wręcz ma być odgadnięcie jaką trasę obrał na mapie;
* w porównaniu z poprzednimi odsłonami mocno ulepszony zostanie także wizualny system uszkodzeń. Na pancerzach pojawiać się będą np. ślady po pociskach;
* duże zmiany zaszły w modelach postaci. Teraz czapki, hełmy, kurtki, a nawet naszywki na mundurach mają być odrębnymi elementami, które deweloperzy będą w stanie szybko zmieniać. Pozwoli to autorom na zapewnienie znacznie większej różnorodności żołnierzy na polu bitwy, jak również zadbanie o to, aby ich ubiór oddawał konkretną jednostkę, do której należą;
* możemy także spodziewać się ulepszonych animacji. Żołnierze będą np. podnosili głowy aby spojrzeć na przelatujące samoloty, a ich postura ma oddawać nerwowość gdy znajdą się blisko wroga. Mają również bardziej realistycznie reagować na eksplozje oraz ostrzał.

Przypomnijmy, że Company of Heroes 3 zmierza wyłącznie na PC. Gra ma się ukazać w tym roku.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2022-04-24 10:54:43