Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Shadowgrounds Survivor
Sposób 1:
Wpisuj kody w następujący przykład externInclude developer:open_door - czyli aktywujesz kod open_door. Oto lista kodów, z którymi możesz tak postąpić:
open_door - otwierają się drzwi, które są dla Ciebie zamknięte
spawn_alienattack - obcy atakują
reloadstuff - amunicja do wszystkich broni
givestuff - wszystkie bronie
warpforward - dostajesz 300 jednostek
warpmore - dostajesz 3000 jednostek
fullhealth - pełno zdrowia
giveallkeys - wszystkie klucze
loseallkeys - gubisz wszystkie klucze
openallremotedoors - otwiera wszystkie drzwi
closeallremotedoors - z
amyka wszystkie drzwi
immortal - nieśmiertelność
Sposób 2:
Poniższe kody do gry nie wymagają kodu ich poprzedzającego jak to ma miejsce w pierwszym sposobie.
setMissionSuccessCounter 1 - wygrałeś(-aś) misję
setMissionFailureCounter 1 - przegrałeś(-aś) misję
hideGUI - ukrywa GUI
showGUI - pokazuje GUI
disableAllAI - wyłącza AI
enableAllAI - włącza AI
enableHostileAI - wrogowie są w miejscu
disableHostileAI - wrogowie się przemieszczają
Piotr „Klemens” Kociubiński
E-mail autora: klemens(at)sztab.com
Autor: Klemens
Wpisuj kody w następujący przykład externInclude developer:open_door - czyli aktywujesz kod open_door. Oto lista kodów, z którymi możesz tak postąpić:
open_door - otwierają się drzwi, które są dla Ciebie zamknięte
spawn_alienattack - obcy atakują
reloadstuff - amunicja do wszystkich broni
givestuff - wszystkie bronie
warpforward - dostajesz 300 jednostek
warpmore - dostajesz 3000 jednostek
fullhealth - pełno zdrowia
giveallkeys - wszystkie klucze
loseallkeys - gubisz wszystkie klucze
openallremotedoors - otwiera wszystkie drzwi
closeallremotedoors - z
immortal - nieśmiertelność
Sposób 2:
Poniższe kody do gry nie wymagają kodu ich poprzedzającego jak to ma miejsce w pierwszym sposobie.
setMissionSuccessCounter 1 - wygrałeś(-aś) misję
setMissionFailureCounter 1 - przegrałeś(-aś) misję
hideGUI - ukrywa GUI
showGUI - pokazuje GUI
disableAllAI - wyłącza AI
enableAllAI - włącza AI
enableHostileAI - wrogowie są w miejscu
disableHostileAI - wrogowie się przemieszczają
Piotr „Klemens” Kociubiński
E-mail autora: klemens(at)sztab.com
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 |
m237 »
"Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
więcej komentarzy
dodaj komentarz