Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Settlers
Kody do The Settlers
Kody do poszczególnych etapów:
1 - START
2 - STATION
3 - UNITY
4 - WAVE
5 - EXPORT
6 - OPTION
7 - RECORD
8 - SCALE
9 - SIGN
10 - ACORN
11 - CHOPPER
12 - GATE
13 - ISLAND
14 - LEGION
15 - PIECE
16 - RIVAL
17 - SAVAGE
18 - XAVIER
19 - BLADE
20 - BEACON
21 - PASTURE
22 - OMNUS
23 - TRIBUTE
24 - FOUNTAIN
25 - CHUDE
26 - TRAILER
27 - CANYON
28 - REPRESS
29 - YOKI
30 - PASSIVE
Garść porad:
1. Jeżeli widzisz, że wojsko wroga idzie rozwalić Ci chałupkę, to można ją
spalić (jeżeli jest w głębi terytorium, bo przy granicy jest to niebezpieczne).
Normalnie nie da się tego zrobić, bo programiści o tym pomyśleli, ale nie
pomyśleli o tym, że można zmienić ją na inny budynek - klika się na chałupce
lewym i wybiera się inny budynek z menu dwoma przyciskami na raz.
Chałupka się pali, a wojsko nieprzyjaciela wraca zdumi
2. Możesz budować ścieżkę( przeznaczoną wszakże wyłącznie do transportu towarów) przez jezioro pod warunkiem, że po obu stronach będą znajdować się chorągiewki (naprzeciw siebie). Konieczne jest także posiadanie jednostek przewoźników wyposażonych w łódki.
3. Słynna acz o dziwo stosunkowo mało znana metoda "pasożyta" - otóż jeśli Twój bezpośredni sąsiad wybuduje drogę wzdłuż granicy, postaw chorągiewkę po swej stronie a następnie sprawdź, czy nie możesz przyłączyć doń wrażej ścieżki. Jeśli Ci się uda, zainicjuj jak najbardziej wymagające projekty a następnie podłącz je do owej chorągiewki. W ten sposób cały wysiłek oponenta pójdzie na kompletnie mu zbędne budynki! W ten sposób można nawet przeciągnąć na swą stronę wrażych rycerzy. bacz jednak, byś nie podłączył owego "ekosystemu" do swych ścieżek, gdyż wtedy Twój rywal będzie mógł także ekploatować Ciebie!
Kody do The Settlers
Autor: Klemens