Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Officers: World War II
DODATKOWE JEDNOSTKI
Uruchom Notatnik i otwórz jeden z plików _reinforcementDefination.lua dla wybranej przez siebie mapy. Pełna lokalizacja tych plików to:
\Assets\World\nazwa_mapy\Scripts
Odszukaj linijkę:
rnf_Vehicle[0]['type'] = 'm26' rnf_Vehicle[0]['count'] = 0
Zamiast 0 wpisz teraz dowolną liczbę z przedrostkiem m, na przykład m15.
NATYCHMIASTOWE POSIŁKI
Uruchom Notatnik i otwórz jeden z plików _reinforcementDefination.lua dla wybranej przez siebie mapy. Pełna lokalizacja tych plików to:
\Assets\World\nazwa_mapy\Scripts
Odszukaj sekcję:
------------- litachki ----------------- aircraft = {} lastaircraft = {} ---------------SLOJNOSTI if difficult
y == hard then
TankReinfTime = 300
InfReinfTime = 240
ArtilleryDifTime = 180
AirCraftDifTime = 300
end
if difficulty == normal then
TankReinfTime = 240
InfReinfTime = 180
ArtilleryDifTime = 120
AirCraftDifTime = 240
end
if difficulty == easy then
TankReinfTime = 180
InfReinfTime = 120
ArtilleryDifTime = 60
AirCraftDifTime = 180
end
end
Możesz teraz dokonywać zmian w wartościach znajdujących się po zwrocie Time i znaku równości. Wpisując mniejsze wartości (na przykład TankReinfTime = 10) spowodujesz, że na danym poziomie trudności wezwanie posiłków stanie się możliwe znacznie szybciej.
Autor: Klemens
Uruchom Notatnik i otwórz jeden z plików _reinforcementDefination.lua dla wybranej przez siebie mapy. Pełna lokalizacja tych plików to:
\Assets\World\nazwa_mapy\Scripts
Odszukaj linijkę:
rnf_Vehicle[0]['type'] = 'm26' rnf_Vehicle[0]['count'] = 0
Zamiast 0 wpisz teraz dowolną liczbę z przedrostkiem m, na przykład m15.
NATYCHMIASTOWE POSIŁKI
Uruchom Notatnik i otwórz jeden z plików _reinforcementDefination.lua dla wybranej przez siebie mapy. Pełna lokalizacja tych plików to:
\Assets\World\nazwa_mapy\Scripts
Odszukaj sekcję:
------------- litachki ----------------- aircraft = {} lastaircraft = {} ---------------SLOJNOSTI if difficult
TankReinfTime = 300
InfReinfTime = 240
ArtilleryDifTime = 180
AirCraftDifTime = 300
end
if difficulty == normal then
TankReinfTime = 240
InfReinfTime = 180
ArtilleryDifTime = 120
AirCraftDifTime = 240
end
if difficulty == easy then
TankReinfTime = 180
InfReinfTime = 120
ArtilleryDifTime = 60
AirCraftDifTime = 180
end
end
Możesz teraz dokonywać zmian w wartościach znajdujących się po zwrocie Time i znaku równości. Wpisując mniejsze wartości (na przykład TankReinfTime = 10) spowodujesz, że na danym poziomie trudności wezwanie posiłków stanie się możliwe znacznie szybciej.
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 |
m237 »
"Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
więcej komentarzy
dodaj komentarz