Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera świat:
Autor: Klemens
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera świat:
Autor: Klemens
Left 4 Dead
KODY OGÓLNE:
boom – bomba
buddha – sterowana postać otrzymuje obrażenia, ale nigdy nie ginie
ent_fire !self setteam 1 – stajemy się widzem
ent_fire !self setteam 2 – stajemy się ocalałym
ent_fire !self setteam 3 – stajemy się zakażonym
fire – koktajl Mołotowa
firstperson – powrót do widoku z perspektywy pierwszej osoby
give health – przywrócenie pełni zdrowia
god – nieśmiertelność
impulse 10 – wszystkie bronie + amunicja
nb_blind 1 – potwory nie widzą sterowanej postaci
noclip – przenikanie przez ściany
sv_infinite_ammo 1 – nieskończona ilość amunicji
thirdperson – widok z perspektywy trzeciej osoby
tongue_range x – maksymalny zasięg działania zombiaka atakującego językiem (domyślnie x to 750)
warp_all_survivors_here – przetransportowanie reszty drużyny do gracza
warp_all_survivors_to_checkpoint – przetransportowanie reszty drużyny do checkpointu
warp
_all_survivors_to_finale – przetransportowanie reszty drużyny do finałowej strefy
warp_to_start_area – następny rozdział
z_common_limit x – x normalnych zombiaków
z_health x – zombiaki mają x punktów zdrowia
z_mega_mob_size x – x silniejszych zombiaków
z_spawn zombie – pojawienie się pojedynczego zombiaka
z_speed x – zombiaki przemieszczają się z prędkością x
z_witch_burn_time – ustalenie czasu śmierci wiedźmy
z_witch_damage x – x to liczba zadawanych przez wiedźmę obrażeń
KODY NA PRZEDMIOTY:
give x – zamiast x wpisz przedmiot z listy:
ammo
autoshotgun
first_aid_kit
gascan
hunting_rifle
moltov
oxygen_tank
pain_pills
pipe_bomb
pistol
propane_tank
rifle
KODY NA POJAWIENIE SIĘ POTWORÓW:
z_spawn x – zamiast x wpisz nazwę potwora z listy:
boomer
hunter
mob
smoker
tank
witch
Autor: Klemens
boom – bomba
buddha – sterowana postać otrzymuje obrażenia, ale nigdy nie ginie
ent_fire !self setteam 1 – stajemy się widzem
ent_fire !self setteam 2 – stajemy się ocalałym
ent_fire !self setteam 3 – stajemy się zakażonym
fire – koktajl Mołotowa
firstperson – powrót do widoku z perspektywy pierwszej osoby
give health – przywrócenie pełni zdrowia
god – nieśmiertelność
impulse 10 – wszystkie bronie + amunicja
nb_blind 1 – potwory nie widzą sterowanej postaci
noclip – przenikanie przez ściany
sv_infinite_ammo 1 – nieskończona ilość amunicji
thirdperson – widok z perspektywy trzeciej osoby
tongue_range x – maksymalny zasięg działania zombiaka atakującego językiem (domyślnie x to 750)
warp_all_survivors_here – przetransportowanie reszty drużyny do gracza
warp_all_survivors_to_checkpoint – przetransportowanie reszty drużyny do checkpointu
warp
warp_to_start_area – następny rozdział
z_common_limit x – x normalnych zombiaków
z_health x – zombiaki mają x punktów zdrowia
z_mega_mob_size x – x silniejszych zombiaków
z_spawn zombie – pojawienie się pojedynczego zombiaka
z_speed x – zombiaki przemieszczają się z prędkością x
z_witch_burn_time – ustalenie czasu śmierci wiedźmy
z_witch_damage x – x to liczba zadawanych przez wiedźmę obrażeń
KODY NA PRZEDMIOTY:
give x – zamiast x wpisz przedmiot z listy:
ammo
autoshotgun
first_aid_kit
gascan
hunting_rifle
moltov
oxygen_tank
pain_pills
pipe_bomb
pistol
propane_tank
rifle
KODY NA POJAWIENIE SIĘ POTWORÓW:
z_spawn x – zamiast x wpisz nazwę potwora z listy:
boomer
hunter
mob
smoker
tank
witch
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 |
m237 »
"Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiaj
więcej komentarzy
dodaj komentarz