Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Dragon Age II: The Exiled Prince
Wykonuj opisane poniżej czynności:
1) Utwórz skrót na pulpicie do pliku DragonAge2.exe, którego domyślna lokalizacja to:
C:\Program Files\Dragon Age 2\bin_ship
2) Kliknij na skrócie prawym przyciskiem myszy i wybierz Właściwości. Zmodyfikuj teraz zawartość pola Element docelowy, na samym końcu dopisując –enabledeveloperconsole.
Przykład:
"C:\Program Files\Dragon Age 2\bin_ship\DragonAge2.exe" -enabledeveloperconsole
3) Odszukaj miejsce, w którym przechowywane są zapisane stany gry. Ich domyślna lokalizacja to:
C:\Documents and Settings\nazwa_użytkownika\Moje dokumenty\BioWare\Dragon Age 2
4) Otwórz katalog Settings i przystąp do edycji pliku o nazwie KeyBindings.ini, wykorzystując do tego celu zwykły Notatnik.
5) Odszukaj linijkę:
OpenConsole_0=Keyboard
Musisz teraz zadecydować jaki klawisz będzie aktywował konsolę gry. Przykładowo, jeżeli chcesz żeby był to klawisz [Q], to linijka musi wyglądać następująco:
OpenConsole_0=Keyboard::Button_Q
Istotne jest oczywiście to żeby wybrać klawisz, który nie sprawuje żadnej innej funkcji!
6) Zapisz zmiany w pliku KeyBindings.ini i uruchom grę.
KODY
W dowolnym momencie rozgrywki wciśnij wybrany wcześniej klawisz (w omówionym powyżej przykładzie było to [Q]), dzięki czemu uaktywnisz konsolę gry. Możesz już wpisyw
ać przedstawione poniżej hasła (nie będą się one pojawiały na ekranie, tak więc nie możesz się pomylić):
runscript addmoney x – otrzymanie x złota (zamiast x musisz wpisać jakąś konkretną wartość, np. 100)
runscript addxp x – dodanie x punktów doświadczenia członkom drużyny
runscript chargen mage – przekształcenie się w maga na drugim poziomie doświadczenia
runscript chargen rogue – przekształcenie się w łotrzyka na drugim poziomie doświadczenia
runscript chargen warrior – przekształcenie się w wojownika na drugim poziomie doświadczenia
runscript dbg_setattrib x y – zwiększenie na jedną minutę wartości atrybutu x o y punktów (zamiast x musisz wpisać oryginalną angielską nazwę atrybutu, a zamiast y dowolną wartość, np. 10)
runscript healplayer – jednorazowe leczenie wybranych postaci
runscript injury remparty – usunięcie trwałych ran z pasków zdrowia członków drużyny
runscript killallhostiles – zabicie wszystkich okolicznych przeciwników
runscript pc_immortal – nieśmiertelność
runscript zz_app_debug – dokonanie zmian w relacjach z członkami drużyny (modyfikacje przeprowadza się w podobnym menu do tego, które wykorzystywane jest do odbywania rozmów)
runscript zz_dae_debug – dodanie nowego członka do drużyny
runscript zz_upgrade – wywołanie okna zaklinania przedmiotów
Autor: Klemens
1) Utwórz skrót na pulpicie do pliku DragonAge2.exe, którego domyślna lokalizacja to:
C:\Program Files\Dragon Age 2\bin_ship
2) Kliknij na skrócie prawym przyciskiem myszy i wybierz Właściwości. Zmodyfikuj teraz zawartość pola Element docelowy, na samym końcu dopisując –enabledeveloperconsole.
Przykład:
"C:\Program Files\Dragon Age 2\bin_ship\DragonAge2.exe" -enabledeveloperconsole
3) Odszukaj miejsce, w którym przechowywane są zapisane stany gry. Ich domyślna lokalizacja to:
C:\Documents and Settings\nazwa_użytkownika\Moje dokumenty\BioWare\Dragon Age 2
4) Otwórz katalog Settings i przystąp do edycji pliku o nazwie KeyBindings.ini, wykorzystując do tego celu zwykły Notatnik.
5) Odszukaj linijkę:
OpenConsole_0=Keyboard
Musisz teraz zadecydować jaki klawisz będzie aktywował konsolę gry. Przykładowo, jeżeli chcesz żeby był to klawisz [Q], to linijka musi wyglądać następująco:
OpenConsole_0=Keyboard::Button_Q
Istotne jest oczywiście to żeby wybrać klawisz, który nie sprawuje żadnej innej funkcji!
6) Zapisz zmiany w pliku KeyBindings.ini i uruchom grę.
KODY
W dowolnym momencie rozgrywki wciśnij wybrany wcześniej klawisz (w omówionym powyżej przykładzie było to [Q]), dzięki czemu uaktywnisz konsolę gry. Możesz już wpisyw
runscript addmoney x – otrzymanie x złota (zamiast x musisz wpisać jakąś konkretną wartość, np. 100)
runscript addxp x – dodanie x punktów doświadczenia członkom drużyny
runscript chargen mage – przekształcenie się w maga na drugim poziomie doświadczenia
runscript chargen rogue – przekształcenie się w łotrzyka na drugim poziomie doświadczenia
runscript chargen warrior – przekształcenie się w wojownika na drugim poziomie doświadczenia
runscript dbg_setattrib x y – zwiększenie na jedną minutę wartości atrybutu x o y punktów (zamiast x musisz wpisać oryginalną angielską nazwę atrybutu, a zamiast y dowolną wartość, np. 10)
runscript healplayer – jednorazowe leczenie wybranych postaci
runscript injury remparty – usunięcie trwałych ran z pasków zdrowia członków drużyny
runscript killallhostiles – zabicie wszystkich okolicznych przeciwników
runscript pc_immortal – nieśmiertelność
runscript zz_app_debug – dokonanie zmian w relacjach z członkami drużyny (modyfikacje przeprowadza się w podobnym menu do tego, które wykorzystywane jest do odbywania rozmów)
runscript zz_dae_debug – dodanie nowego członka do drużyny
runscript zz_upgrade – wywołanie okna zaklinania przedmiotów
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 |
m237 »
"Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
więcej komentarzy
dodaj komentarz