Crusader Kings III
Sztab VVeteranów
Tytuł: Crusader Kings III
Producent: Paradox Interactive
Dystrybutor: Koch Media Poland
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl:2020-09-01
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Tytuł: Crusader Kings III
Producent: Paradox Interactive
Dystrybutor: Koch Media Poland
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl:2020-09-01
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Crusader Kings III
1) w przypadku edycji nabytych za pośrednictwem sklepu Xboxa bądź Windows 10 Store uruchomić grę poprzez wpisanie do komendy poleceń poniższego passusu:
shell:AppsFolder\ParadoxInteractive.ProjectTitus_zfnrdv2de78ny!App -debug_mode
2) w przypadku nabycia gry za pośrednictwem platformy Steam - poprzez uruchomienie gry z dodatkowym parametrem:
-debug_mode
- który można bądź dodać do ścieżki docelowej po stworzeniu skrótu na pulpicie, bądź też we Właściwościach gry dostępnej z poziomu klienta Steam w zakładce Ogólne wybrać Wybierz opcje uruchamiania i tam dopisać powyższy passus.
W końcu, by otworzyć konsolę w czasie gry właściwej naciśnij klawisz [`] bądź [~], ewentualnie skrót [Shift] + {Alt] + [C] tudzież [Alt} + [2] + [1] (kombinacje mogą się różnić zależnie od ustawień klawiatury).
Do rzeczonej konsoli wpisz poniższe kody, po czym je zatwierdź klawiszem [enter], konsolę zaś zamkniesz metodą adekwatną do jej uruchomienia (choć czasami kombinacja z klawiszem [Shift] może być zawodna).
UWAGI WSTĘPNE
Naciśnięcie klawisza [Tab] na etapie wpisywania kodów wyświetli listę potencjalnych możliwości.
Wiele spośród kodów wymaga podania dodatkowych wartości. W przypadku niepodania żadnych, kody "personalne" znajdą zastosowanie wobec kierowanej przez gracza postaci, zaś kody "liczbowe" domyślnie zostaną uzupeł
nione liczbą 1000.
Wiele kodów oddziałujących na postać wymaga dookreślenia jej numeru - by ten poznać należy najechać kursorem na jej portret, a numer ten zostanie wyświetlony.
KODY
* gold [liczba] - dodaje [liczbę] złota
* add_piety [liczba] - dodaje [liczbę] pobożności
* add_prestige [liczba] - dodaje [liczbę] prestiżu
* kill [numer_postaci] - zabija [numer_postaci]
* gain_all_perks [numer_postaci] - daje wszystkie życiowe zdolności dla [numer_postaci]
* know_schemes - odkrywa wszystkie intrygi wymierzone w gracza
* end_schemes - wszystkie intrygi wymierzone w gracza zostają porzucone
* instabuild - wszystkie projekty budowlane w domenie gracza zostają ukończone w przeciągu dnia
* add_perk [zdolność] [numer_postaci] - dodaje [zdolność] dla [numer_postaci]
* add_trait [cecha] [numer_postaci] - dodaje [cechę] dla [numer_postaci]
* event [numer_wydarzenia] - uruchamia [numer_wydarzenia].
* give_title [nazwa_tytułu] [numer_postaci] - przyznaje [prowincję] dla [numer_postaci]
* pregnancy [numer_postaci] [numer_postaci] - - zapładnia kobietę [numer_postaci] przez [numer_postaci]
* instant_birth - ciąże kończą się po jednym dniu
* yesmen - wszystkie nasze propozycje dyplomatyczne są akceptowane
* age [liczba] [numer_postaci] - ustala wiek [numer_postaci] na poziomie [liczby]
Autor: Klemens
shell:AppsFolder\ParadoxInteractive.ProjectTitus_zfnrdv2de78ny!App -debug_mode
2) w przypadku nabycia gry za pośrednictwem platformy Steam - poprzez uruchomienie gry z dodatkowym parametrem:
-debug_mode
- który można bądź dodać do ścieżki docelowej po stworzeniu skrótu na pulpicie, bądź też we Właściwościach gry dostępnej z poziomu klienta Steam w zakładce Ogólne wybrać Wybierz opcje uruchamiania i tam dopisać powyższy passus.
W końcu, by otworzyć konsolę w czasie gry właściwej naciśnij klawisz [`] bądź [~], ewentualnie skrót [Shift] + {Alt] + [C] tudzież [Alt} + [2] + [1] (kombinacje mogą się różnić zależnie od ustawień klawiatury).
Do rzeczonej konsoli wpisz poniższe kody, po czym je zatwierdź klawiszem [enter], konsolę zaś zamkniesz metodą adekwatną do jej uruchomienia (choć czasami kombinacja z klawiszem [Shift] może być zawodna).
UWAGI WSTĘPNE
Naciśnięcie klawisza [Tab] na etapie wpisywania kodów wyświetli listę potencjalnych możliwości.
Wiele spośród kodów wymaga podania dodatkowych wartości. W przypadku niepodania żadnych, kody "personalne" znajdą zastosowanie wobec kierowanej przez gracza postaci, zaś kody "liczbowe" domyślnie zostaną uzupeł
Wiele kodów oddziałujących na postać wymaga dookreślenia jej numeru - by ten poznać należy najechać kursorem na jej portret, a numer ten zostanie wyświetlony.
KODY
* gold [liczba] - dodaje [liczbę] złota
* add_piety [liczba] - dodaje [liczbę] pobożności
* add_prestige [liczba] - dodaje [liczbę] prestiżu
* kill [numer_postaci] - zabija [numer_postaci]
* gain_all_perks [numer_postaci] - daje wszystkie życiowe zdolności dla [numer_postaci]
* know_schemes - odkrywa wszystkie intrygi wymierzone w gracza
* end_schemes - wszystkie intrygi wymierzone w gracza zostają porzucone
* instabuild - wszystkie projekty budowlane w domenie gracza zostają ukończone w przeciągu dnia
* add_perk [zdolność] [numer_postaci] - dodaje [zdolność] dla [numer_postaci]
* add_trait [cecha] [numer_postaci] - dodaje [cechę] dla [numer_postaci]
* event [numer_wydarzenia] - uruchamia [numer_wydarzenia].
* give_title [nazwa_tytułu] [numer_postaci] - przyznaje [prowincję] dla [numer_postaci]
* pregnancy [numer_postaci] [numer_postaci] - - zapładnia kobietę [numer_postaci] przez [numer_postaci]
* instant_birth - ciąże kończą się po jednym dniu
* yesmen - wszystkie nasze propozycje dyplomatyczne są akceptowane
* age [liczba] [numer_postaci] - ustala wiek [numer_postaci] na poziomie [liczby]
Autor: Klemens