Call of Duty 4: Modern Warfare
Sztab VVeteranów
Tytuł: Call of Duty 4: Modern Warfare
Producent: Infinity Ward
Dystrybutor: Licomp Empik Multimedia
Gatunek: FPS
Premiera Pl:2007-11-09
Premiera Świat:
Autor: Mande
Tytuł: Call of Duty 4: Modern Warfare
Producent: Infinity Ward
Dystrybutor: Licomp Empik Multimedia
Gatunek: FPS
Premiera Pl:2007-11-09
Premiera Świat:
Autor: Mande
Call of Duty 4: Modern Warfare
seta thereisacow "1337"
Po wciśnięciu klawisza [ENTER] ponownie wywołaj okno konsoli [~]. Możesz już wprowadzić jeden z przedstawionych poniżej kodów:
god – nieśmiertelność
demigod – nieśmiertelność, ale z ukazywaniem efektów odnoszenia obrażeń
give all – wszystkie bronie
give ammo – maksymalna ilość amunicji
noclip – tryb noclip (przenikanie przez ściany i obiekty)
ufo – tryb latania
notarget – przeciwnicy nas ignorują
jump_height x – ustala wysokość skoku na poziomie x (domyślnie jest to 39)
timescale x – ustala upływ czasu na poziomie x (domyślnie jest to 1.00)
cg_LaserForceOn 1 – celowniki laserowe dla wszystkich broni
cg_fov – przybliżenie obrazu z użyciem każdej broni
give rpg – otrzymujemy: RPG
give g3 – o
trzymujemy: G3
give mp5 – otrzymujemy: MP5
give dragunov – otrzymujemy: DRAGUNOV
give beretta – otrzymujemy: BERETTA
give usp – otrzymujemy: USP
give saw – otrzymujemy: SAW
give m9 – otrzymujemy: M9
give stinger – otrzymujemy: STINGER
give javelin – otrzymujemy: JAVELIN
W celu przeskoczenia do innej misji wprowadź polecenie map, a następnie dopisz do niego jedną z poniższych wartości:
killhouse
cargoship
coup
blackout
bog_a
hunted
ac130
bog_b
airlift
aftermath
village_assault
scoutsniper
village_defend
ambush
icbm
launchfacility_b
jeepride
Piotr „Klemens” Kociubiński
E-mail autora: klemens(at)sztab.com
Autor: Mande
Po wciśnięciu klawisza [ENTER] ponownie wywołaj okno konsoli [~]. Możesz już wprowadzić jeden z przedstawionych poniżej kodów:
god – nieśmiertelność
demigod – nieśmiertelność, ale z ukazywaniem efektów odnoszenia obrażeń
give all – wszystkie bronie
give ammo – maksymalna ilość amunicji
noclip – tryb noclip (przenikanie przez ściany i obiekty)
ufo – tryb latania
notarget – przeciwnicy nas ignorują
jump_height x – ustala wysokość skoku na poziomie x (domyślnie jest to 39)
timescale x – ustala upływ czasu na poziomie x (domyślnie jest to 1.00)
cg_LaserForceOn 1 – celowniki laserowe dla wszystkich broni
cg_fov – przybliżenie obrazu z użyciem każdej broni
give rpg – otrzymujemy: RPG
give g3 – o
give mp5 – otrzymujemy: MP5
give dragunov – otrzymujemy: DRAGUNOV
give beretta – otrzymujemy: BERETTA
give usp – otrzymujemy: USP
give saw – otrzymujemy: SAW
give m9 – otrzymujemy: M9
give stinger – otrzymujemy: STINGER
give javelin – otrzymujemy: JAVELIN
W celu przeskoczenia do innej misji wprowadź polecenie map, a następnie dopisz do niego jedną z poniższych wartości:
killhouse
cargoship
coup
blackout
bog_a
hunted
ac130
bog_b
airlift
aftermath
village_assault
scoutsniper
village_defend
ambush
icbm
launchfacility_b
jeepride
Piotr „Klemens” Kociubiński
E-mail autora: klemens(at)sztab.com
Autor: Mande
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
20.02.2008 |
maciej1234 »
Opiszę wam trochę multiplayer:
W trybie multi mam
więcej komentarzy
dodaj komentarz