World of Tanks

World of Tanks
Sztab VVeteranów
Tytuł: World of Tanks
Producent: Wargaming.net
Dystrybutor: Wargaming.net
Gatunek: Strategiczna/RPG
Premiera Pl:2011-04-12
Premiera Świat:
Ocena
czytelników 78 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Jeszcze w tym roku wprowadzonych zostanie kilka nowych trybów gry w World of Tanks

W 2014 roku, oprócz zapowiedzianych bitew historycznych, otrzymamy w World of Tanks dwa nowe typy rozgrywki.
Jeszcze w tym roku otrzymamy fortyfikacje, będące modyfikacją wojen klanów oraz bitwy garażowe, które w przypadku, gdy stracimy pojazd, pozwolą nam na powrócenie do bitwy w nowej maszynie. Oprócz tego przedstawiono kierunek rozwoju nadchodzących w przyszłym tygodniu bitew historycznych.

Bitwy historyczne trafią na serwer wraz z aktualizacją 9.0 już w przyszłym tygodniu. Pozwolą nam one na rozegranie najsłynniejszych starć pancernych przy wykorzystaniu autentycznych pojazdów z rzeczywistym uzbrojeniem i wyposażeniem. Już teraz wiemy, że to nie wszystko. Nadchodzące w kolejnych aktualizacjach zmiany będą miały uczynić bitwy historyczne bardziej zbalansowanymi oraz pozwolić na szereg interesujących zagrywek taktycznych. Pierwszym krokiem jest rebalans wszystkich pojazdów biorących udział w rozgrywce. Ciężkie czołgi oraz niszczyciele wysokich poziomów stracą część punktów życia, przez co będą one o wiele łatwiejsze do zniszczenia dla mniejszych pojazdów – wszak w rzeczywistości do wyeliminowania Tygrysa wystarczała zazwyczaj jedna penetracja. Oczywiście powyższe modyfikacje dotyczą tylko bitew historycznych - w starciach losowych wszystko pozostanie jak dotychczas.

Oprócz tego zmieniony zostanie system przydzielania graczy do drużyn. Każda ze stron konfliktu będzie posiadała ściśle określoną ilość czołgów ciężkich i niszczycieli, zaś lżejsze maszyny będą stanowiły większość naszych sił. Przykładowo, zamiast obecnych teraz 5 Tygrysów i 2 Panter otrzymamy 3 Tygrysy, 4 Pantery oraz 8 PzKpfw IV. Dodatkowo mniejsze pojazdy w przypadku zniszczenia będą posiadały możliwość powrócenia do bitwy. Zmiany te pozwolą graczom na bardzo agresywną rozgrywkę za pomocą Panzerów IV czy T-34 oraz zmuszą ich do osłaniania powolniejszych czołgów ciężkich, które dysponują imponującą siłą ognia, lecz posiadają tylko jedno „życie”.

Kolejnym zapowiedzianym trybem gry są fortyfikacje. System ten pozwo
li każdemu klanowi na założenie, a następnie rozbudowę własnej kwatery głównej. Podczas rozgrywek międzyklanowych otrzymamy zasoby, które wykorzystamy następnie do postawienia kolejnych budowli. Wybudowane koszary, garaże czy warsztaty, wzorem wielu przeglądarkowych gier free-to-play, udostępnią nam różnorakie bonusy, np. przez kilka godzin zwiększą się nasze przychody ze wszystkich bitew (włącznie ze starciami losowymi!) lub po zakończeniu rozgrywki otrzymamy więcej doświadczenia.

Zasoby potrzebne do rozbudowy naszej bazy otrzymamy, atakując kwaterę główną innego klanu. Wystarczy wybrać przeciwnika z listy, a po kilku kliknięciach będziemy mogli rozegrać starcie. Zwycięstwo nie zawsze będzie łatwe. Twórcy gry dadzą nam możliwość zainwestowania w defensywę: bunkry (sterowane przez AI), pola minowe czy nalot bombowców: im więcej wydamy, tym łatwiejsza będzie obrona naszych włości. Co ciekawe, system ten nie będzie wymagał od naszego klanu obecności na mapie świata – jest on zupełnie niezależny od aktualnych rozgrywek klanowych, dzięki czemu nawet mniejsze zgrupowania graczy będą mogły wziąć udział w tworzeniu własnych fortyfikacji.

Ostatni tryb gry to bitwy garażowe. Pozwoli nam on na rozegranie jednego starcia przy użyciu kilku czołgów: w przypadku gdy nasza pierwsza maszyna zostanie zniszczona, siądziemy za sterami kolejnej. Niestety na razie nic więcej nie zostało ujawnione na ten temat: bitwy garażowe nadal znajdują się na etapie projektu, więc najwcześniej zobaczymy je pod koniec roku.

Poprawki dosięgną również bitew drużynowych. Możliwość tworzenia permanentnych drużyn, nazywanie ich, mini-turnieje czy dodatkowe nagrody i osiągnięcia - to wszystko zostanie wprowadzone w niedalekiej przyszłości, aby zachęcić graczy do korzystania z tego trybu gry.

Źródło:
"Asmodeusz" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję