World of Tanks

World of Tanks
Sztab VVeteranów
Tytuł: World of Tanks
Producent: Wargaming.net
Dystrybutor: Wargaming.net
Gatunek: Strategiczna/RPG
Premiera Pl:2011-04-12
Premiera Świat:
Ocena
czytelników 78 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Aktualizacja 8.9 Armored Spearhead trafi na serwer europejski gry World of Tanks już dzisiaj

Najnowsza aktualizacja do World of Tanks to: bitwy 7 na 7, nowa gałąź niemieckich niszczycieli czołgów, dwa pojazdy premium oraz osadzona w Ameryce Północnej mapa „Północny Zachód”.
Zgodnie z zapowiedziami aktualizacja 8.9 wprowadzi do gry zarówno nowe niemieckie niszczyciele czołgów, jak również dwie dalekowschodnie maszyny: tajwański czołg lekki oraz, będący przedsmakiem drzewka nowej nacji, japoński czołg średni. Do gry dodany zostanie również znany z rozgrywek turniejowych tryb 7/42, pozwalający na prowadzenie starć pomiędzy drużynami składającymi się z maksymalnie siedmiu graczy.

Tytułowy Armored Spearhead to taktyka działania wojsk pancernych, polegająca na zmasowanym ataku czołgami na niewielkim odcinku linii frontu, co pozwala na błyskawiczne pokonanie przeciwnika. Dzięki wprowadzonym w aktualizacji bitwom 7 na 7, gracze będą mieli możliwość rozegrać równie szybkie i dynamiczne starcia. Po wybraniu nowego trybu rozgrywki zostaniemy przeniesieni do menu, w którym dobierzemy graczy i pojazdy, a następnie ruszymy do walki. Bitwy 7 na 7 będą posiadały własny, ukryty system rankingowy, gwarantujący wyrównaną walkę wszystkim użytkownikom: możemy być pewni, że natrafimy tutaj jedynie na przeciwników znajdujących się na naszym poziomie umiejętności.

Kolejną równie oczekiwaną nowością jest druga gałąź niemieckich niszczycieli czołgów, składająca się ze słabo opancerzonych, lecz świetnie uzbrojonych platform bojowych. Linia ta rozpoczyna się od znanego już graczom pojazdu Marder II (poziom III), aby następnie przejść w kolejno:

* Marder 38T: czołg ten jest „młodszym bratem” Mardera II. Dysponuje szybkostrzelną armatą kalibru 75mm (108pen, 110 obrażeń, 18,75 strzałów/minutę), wystarczającą do pokonania napotkanych pojazdów wroga.
* Pz.Sfl.IVc: największą zaletą tego pojazdu jest świetna armata 88mm o doskonałej zdolności do penetracji pancerza (194mm) i zadawanych dużych obrażeniach. Wada? Jest wielki jak stodoła i tak samo łatwy do trafienia i posiada niewielki kąt ostrzału, stąd też powinien on zawsze działać jako drużynowy snajper.

* Nashorn: uzbrojony w standardowe działo 88mm L/71 (203pen, 240 obrażeń) o olbrzymiej szybkostrzelności (czas przeładowania poniżej 6 sekund!).
* Sturer Emil: Uparty Emil, czyli duża i powolna maszyna uzbrojona w działo kalibru 128mm. Penetracja rzędu 231mm oraz średnie zadawane obrażenia w wysokości 490 punktów są w stanie błyskawicznie zniszczyć każdego napotkanego przeciwnika. Niestety posiada on niewielki zapas amunicji.
* Rheinmetall-Borsig Waffenträger: niemiecki odpowiednik radzieckiego ISU-152. Pojazd ten posiada jeden z najlepszych współczynników kamuflażu w grze, a dzięki zamocowaniu działa w wieży nie musi zdejmować siatki kamuflażowej, aby namierzyć cel. Pojazd te
n może korzystać zarówno z armaty 128mm (znanej z Ferdinanda i JagdPanther II), jak i 150mm o bardzo niskiej szybkostrzelności.
* Waffenträger auf Pz.IV: czyli armata z JagdTigera na lawecie. Dobry współczynnik kamuflażu pozwala mu atakować z ukrycia, zaś świetne działo 128mm pozwoli zniszczyć każdy namierzony cel. Pomimo tego, że pojazd ten może używać armaty 150mm, polecam pozostać przy celniejszej broni mniejszego kalibru.
* Waffenträger auf E-100: tym razem mamy do czynienia z popularnym „magazynkowcem”. Kadłub E-100 w połączeniu z wieżą i 6 pociskami kalibru 128mm (3360 obrażeń po jednym przeładowaniu) lub 4 pociskami 150mm (3000 obrażeń) jest strasznym przeciwnikiem, lecz ze względu na nikłe opancerzenie wieży (20mm stali) staje się doskonałym celem dla artylerii i pocisków odłamkowo-burzących. Podobnie jak w przypadku pojazdu IX poziomu, warto tutaj korzystać jedynie z armaty kalibru 128mm

Oprócz „Niemców” otrzymamy dwa nowe czołgi premium: japońskiego Chi-Nu Kai oraz tajwańskiego Type 64. Pierwszy z nich jest czołgiem średnim piątego poziomu: maszyna ta dysponuje dosyć dobrą armatą, lecz niestety jej pozostałe statystyki pozostawiają wiele do życzenia. Ze względu na słaby silnik, pojazd ten porusza się powoli, stając się łatwym celem dla niszczycieli czołgów i artylerii. Gratka tylko dla kolekcjonerów oraz graczy pragnących przygotować nową załogę na nadejście drzewka maszyn japońskich. Drugi pojazd, Type 64, jest czołgiem lekkim szóstego poziomu, który prowadzi się podobnie do amerykańskiego T21. Podobnie jak w przypadku Chi-Nu Kai, jest to maszyna głównie dla kolekcjonerów oraz graczy pragnących podtrenować załogi chińskich czołgów lekkich.

Powyższe pojazdy będą początkowo dostępne tylko z poziomu sklepu z podarunkami, gdyż twórcy zamierzają ściśle kontrolować ich napływ do gry. Niestety, na zapowiedziany radziecki czołg średni T-44-85 będziemy musieli jeszcze trochę poczekać; maszyna ta okazała się zbyt słaba, stąd też zobaczymy ją w przyszłości, w poprawionej wersji. Jednocześnie warto wspomnieć, że dodane w aktualizacji 8.8 chińskie czołgi T-34-3 i 112 będą od tej pory możliwe do kupienia za wirtualne złoto w sklepie znajdującym się wewnątrz gry.

Ostatnią nowością jest amerykańska mapa Północny Zachód. Lokacja ta, wielkości 1000x1000m, pozwoli nam na rozegranie starć w zróżnicowanym terenie: klify, wzgórza, doliny, jak i zabudowania będą utrudniały (bądź ułatwiały) nam pokonanie przeciwnika.

Źródło:
"Asmodeusz" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję