WarCraft III: Reforged

WarCraft III: Reforged
Sztab VVeteranów
Tytuł: WarCraft III: Reforged
Producent: Bllizard Entertainment
Dystrybutor: Blizzard Entertainment
Gatunek: RTS/RPG
Premiera Pl:2020-01-29
Premiera Świat:
Ocena
czytelników bd GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Świeże grafiki z Warcraft 3 Reforged

Użytkownik Anshlun, reprezentujący firmę Blizzard, zamieścił w serwisie Wowhead grafiki, które zwiastują nadciągającą odświeżoną wersję kultowej strategii RPG – Warcraft III Reforged.
Przypominamy, że zapowiedzi pojawiły się blisko rok temu na niesławnym BlizzConie 2018. Na udostępnionych materiałach możemy ujrzeć różne ujęcia z głównego menu czy ekranów ładowania oraz portrety postaci.

Zaprezentowano również ekrany ładowania kampanii, na których widnieje mapa Azeroth z widocznymi krainami Wschodnich Królestw, Kalimdoru i Northrend, będącymi miejscem akcji Warcrafta 3. Razem z nimi zamieszczono rysunek z budzącym grozę Malfurionem Stormrage (Burzogniewnym dla fanów Hearthstone’a).

Sporo miejsca poświęcono zrzutom ekranu (zamieszczonym przez Anshluna w osobnym poście). Te grafiki ukazują nam głównie widok z menu, czyli jak będzie wyglądała gra podczas wyboru frakcji, opcji rozgrywki czy scenariusza. Tutaj największą poprawę widać w samym tle z flagą Hordy wbitą w niszczone meteorami Legionu pustkowie. Elementy interfejsu również zostały poddane rewitalizacji, jednak one już w wersji oryginalnej prezentowały się bardzo dobrze.

Na uwagę natomiast zasługują portrety: już na pierwszy rzut oka widać, jak wiele czasu poświęcono każdemu modelowi z osobna. Wzory i przetarcia na zbrojach i materiałach, faktury tkanin, pojedyncze kosmyki w brodzie lub włosach głowy, pryszcze i krosty na twarzach, gra cieni... Zdecydowanie jest na czym zawiesić oko, choć niewykluczone, że w samej rozgrywce nie będzie to aż tak widoczne z uwagi na o wiele mniejszy format w samym i
nterfejsie gry.

Przedstawiono wiele różnych portretów postaci występujących w oryginalnym Warcrafcie III, lecz z pewnością nie wszystkie. Na assety w pełnej krasie przyjdzie nam jeszcze poczekać.

Jeden z forumowiczów Wowhead zauważył, że niektóre elementy są… jego autorstwa. Zaznaczył przy tym, że nikt z twórców Warcrafta się z nim nie kontaktował w tej sprawie. Chodzi tu w głównej mierze o dwie grafiki – Siepacza na tle Orgrimmaru, stolicy orków znanej z World of Warcraft, i Anub’araka na tle Tirisfal Glades, niegdysiejszej potęgi Lordaeronu, teraz okrytej klątwą Nieumarłych.

Blizzard wykorzystał fanowskie grafiki do utworzenia oficjalnych assetów promujących ich tytuł. Ujęcie Orgrimmaru pochodzi z serwisu deviantart natomiast Tirisfal Glades z serwisu reddit. Nawet jeśli intencją studia było okazanie szacunku społeczności wiernych fanów, przyzwoitość nakazuje wskazanie autora prac, do których się nawiązuje. W przypadku drugiego zestawu sprawa byłaby o tyle skomplikowana, że autor grafiki posiłkował się z kolei inną, pochodzącą z gry Lord of the Rings: War in the North. Pojawiają się też głosy zarzucające Blizzardowi zwyczajne lenistwo.

Źródło:
"arRacoon" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję