Universe at War: Earth Assault
Sztab VVeteranów
Tytuł: Universe at War: Earth Assault
Producent: Petroglyph
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 2008-01-31
Premiera Świat:
Autor: Kremuwa
Tytuł: Universe at War: Earth Assault
Producent: Petroglyph
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 2008-01-31
Premiera Świat:
Autor: Kremuwa
GALERIA SCREENÓW
Frakcje cechują się dużym zróżnicowaniem w walce. Hierarchy stosuje gigantyczne mechy kroczące typu Walker i pająkopodobne maszyny atakujące promieniami radiacji o działaniu wyniszczającym wrogów i otoczenie. Novus tymczasem stosuje zaawansowane technologicznie bronie i taktyki superkomputerów – prowadzi akcje w kilku miejscach na mapie jednocześnie.
Równie duże różnice obserwujemy w sposobie stawiania budynków. Hierarchy, dzięki orbitującym statkom, może posiadać ruchome bazy (budynki mogą być przenoszone z miejsca na miejsce). Novus natomiast tworzy stałe bazy bez możliwości ich przemieszczania, dodatkowo kreując sieć elektryczną, która konieczna jest do działania jednostek. Inaczej frakcje pozyskują surowce (np. Hierarchy pobiera je z organizmów żywych, a Novus ze złomu).
Rozgrywka jest dwupoziomowa: na pierwszym etapie – strategicznym - obserwujemy mapę i przesuwamy po niej swoje jednostki. Na drugim – taktycznym – prowadzimy wielkie starcia w trójwymiarze.
Jednostki wszystkich frakcji można ulepszać za pomocą specjalnych modułów czy łatek. Każda z frakcji posiada również bohaterów ze specjalnymi i potężnymi właściwościami, których obecność na polu walki może przesądzić o wyniku starcia.
Równie duże różnice obserwujemy w sposobie stawiania budynków. Hierarchy, dzięki orbitującym statkom, może posiadać ruchome bazy (budynki mogą być przenoszone z miejsca na miejsce). Novus natomiast tworzy stałe bazy bez możliwości ich przemieszczania, dodatkowo kreując sieć elektryczną, która konieczna jest do działania jednostek. Inaczej frakcje pozyskują surowce (np. Hierarchy pobiera je z organizmów żywych, a Novus ze złomu).
Rozgrywka jest dwupoziomowa: na pierwszym etapie – strategicznym - obserwujemy mapę i przesuwamy po niej swoje jednostki. Na drugim – taktycznym – prowadzimy wielkie starcia w trójwymiarze.
Jednostki wszystkich frakcji można ulepszać za pomocą specjalnych modułów czy łatek. Każda z frakcji posiada również bohaterów ze specjalnymi i potężnymi właściwościami, których obecność na polu walki może przesądzić o wyniku starcia.
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 |
blazejco12345 »
To jest po prostu super.
więcej komentarzy
dodaj komentarz