Total War: Warhammer
Sztab VVeteranów
Tytuł: Total War: Warhammer
Producent: Creative Assembly
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RTS
Premiera Pl:2016-05-24
Premiera Świat:
Tytuł: Total War: Warhammer
Producent: Creative Assembly
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RTS
Premiera Pl:2016-05-24
Premiera Świat:
Total War: Warhammer – rola pomniejszych frakcji i mapa świata gry
Aby wierniej oddać złożoność tego świata, każda grywalna rasa dostała garść otaczających ją pomniejszych frakcji, które mają ją zapełnić dodatkową złożoność rozgrywce. Będzie można wchodzić z nimi w różne interakcje – od gracza będzie zależeć, czy zdecyduje się na ich podbój, czy stworzy z nimi trwały sojusz lub uczyni je wasalami.
Pomniejsze frakcje mają uatrakcyjnić i zróżnicować rozrywkę oraz zapewnić klimat świata Warhammera, w którym nikt nie może czuć się bezpieczny. Wędrujące plemię dzikich Orków zawsze może przybyć do bram naszego królestwa i zniweczyć strategię opierającą się na dyplomacji. Dzicy Orkowie to tylko jeden z przykładów podanych przez twórców, ale daje wyobrażenie, jak potrafią się one różnić od grywalnych ras – w tym przypadku mamy do czynienia z grupą, która w ogóle nie osiedla się w miastach i przemierza świat gry zwyczajnie niszcząc i plądrując wszystko, co stanie na jej drodze. To także przykład na to, iż niektóre frakcje będą potrafiły napsuć kr
wi każdej z grywalnych ras. Inne będą stanowić problem tylko dla jednego z graczy, jak np. frakcja Norscan nękająca głównie Imperium. Będzie to wynikać z ich startowego położenia, które można już teraz przeanalizować na mapie udostępnionej przez twórców. Znajduje się na niej również lista wszystkich stronnictw biorących udział w grze.
Twórcy otwarcie przyznają, że nie celują w idealny balans pomiędzy rasami. Uważają, że zrównanie poziomu trudności gry każdą z dostępnych ras zmusiłoby ich do ograniczenia różnorodności i utrudniło oddanie specyfiki świata Warhammera. W zamian obiecują, że gracz będzie miał dużą swobodę w planowaniu strategii dla swojej rasy i nie będzie miał jednej, jasno wytyczonej ścieżki zawsze prowadzącej do zwycięstwa.
Sprawdzić to na własnej skórze gracze będą mogli 28 kwietnia 2016 roku, kiedy to odbędzie się premiera gry.
Źródło:
"AM" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Pomniejsze frakcje mają uatrakcyjnić i zróżnicować rozrywkę oraz zapewnić klimat świata Warhammera, w którym nikt nie może czuć się bezpieczny. Wędrujące plemię dzikich Orków zawsze może przybyć do bram naszego królestwa i zniweczyć strategię opierającą się na dyplomacji. Dzicy Orkowie to tylko jeden z przykładów podanych przez twórców, ale daje wyobrażenie, jak potrafią się one różnić od grywalnych ras – w tym przypadku mamy do czynienia z grupą, która w ogóle nie osiedla się w miastach i przemierza świat gry zwyczajnie niszcząc i plądrując wszystko, co stanie na jej drodze. To także przykład na to, iż niektóre frakcje będą potrafiły napsuć kr
Twórcy otwarcie przyznają, że nie celują w idealny balans pomiędzy rasami. Uważają, że zrównanie poziomu trudności gry każdą z dostępnych ras zmusiłoby ich do ograniczenia różnorodności i utrudniło oddanie specyfiki świata Warhammera. W zamian obiecują, że gracz będzie miał dużą swobodę w planowaniu strategii dla swojej rasy i nie będzie miał jednej, jasno wytyczonej ścieżki zawsze prowadzącej do zwycięstwa.
Sprawdzić to na własnej skórze gracze będą mogli 28 kwietnia 2016 roku, kiedy to odbędzie się premiera gry.
Źródło:
"AM" - GRY-OnLine
Autor: Klemens