Total War: Warhammer

Total War: Warhammer
Sztab VVeteranów
Tytuł: Total War: Warhammer
Producent: Creative Assembly
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: turowa/RTS
Premiera Pl:2016-05-24
Premiera Świat:
Ocena
czytelników 2 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 80% procent
Głosuj na tę grę!

Total War: Warhammer – obejrzyj pierwszy zwiastun na silniku gry

Studio Creative Assembly wraz z wydawcą, firmą SEGA, opublikowało pierwszy oparty na silniku gry zwiastun Total War: Warhammer.
Materiał skupia się wokół postaci Karla Franza, który wraz ze swoją doborową armią imperialną przeciwstawia się hordom zielonoskórych podczas bitwy o Przełęcz Czarnego Ognia. Widzimy tu zarówno ulepszoną warstwę technologiczną, jak i sporą rozmaitość formacji bojowych, które biorą udział w walce. Jeżeli więc jesteście fanami klasycznego Total Wara i jednocześnie nie gardzicie uniwersum Warhammer Fantasy, z całą pewnością omawiana produkcja stanowić będzie dla Was pozycję wartą ogrania. Trzeba również dodać, że opisane wyżej starcie zostanie w całości zaprezentowane w osobnym materiale filmowym za 2 tygodnie, w czwartek 30 lipca.

A żeby nie było żadnych wątpliwości, studio Creative Assembly zdecydowało się uszczegółowić, co tak naprawdę oznacza tytułowy „in-engine cinematic trailer”, a więc kinowy zwiastun oparty na silniku gry. W przeciwieństwie do typowego gameplaya, w tym wypadku mamy do czynienia z materiałem wzbogaconym o pewne dodatkowe efekty postprodukcyjne i bardziej dopracowaną animację. Wszystko dlatego, że tylko wówczas
twórcy są w stanie wyraźniej zarysować pewną historię i stworzyć bardziej filmowe nagranie. Zresztą, autorzy na samym początku filmu zaznaczają, że gracze mają tu do czynienia z jeszcze nieskończonym tytułem i bardzo prawdopodobne, że część rzeczy w finalnym produkcie będzie wyglądać nieco inaczej.

Co więcej, producenci zdradzili również trochę informacji na temat swoich oskryptowanych materiałów. Jeżeli jakiś gameplay posiada wzmiankę o użytych skryptach, oznacza to, że twórcy zmodyfikowali kod danego tytułu po to, aby zainicjować określone zdarzenia. W przypadku omawianego materiału deweloperzy mieli w planach zaprezentować scenariusz, w którym różne jednostki walczą między sobą, ale bez zabijania się poza okiem kamery. I stąd konieczność użycia pewnych „ulepszaczy”.



Źródło:
"Renox" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję