Surviving Mars
Sztab VVeteranów
Tytuł: Surviving Mars
Producent: Haemimont Games
Dystrybutor: Paradox Interactive
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl:2018-03-15
Premiera Świat:
Tytuł: Surviving Mars
Producent: Haemimont Games
Dystrybutor: Paradox Interactive
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl:2018-03-15
Premiera Świat:
Zapowiedziano Surviving Mars - symulator budowy kolonii kosmicznej
Jest to strategiczny symulator kolonizacji Marsa studia Haemimont Games (seria Tropico), który ukaże się na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Produkcja całkowicie skupi się na trybie dla jednego gracza, a przygodę rozpoczniemy od wybrania jednej z dostępnych agencji kosmicznych, co przełoży się na dostępne zasoby oraz lokalizację kolonii. Rozgrywka nie będzie odbiegać zbytnio od schematów typowych dla gatunku, sprowadzając się głównie do rozbudowy osiedla o kolejne budynki i odkrywania nowych technologii – tyle że w wyjątkowo nieprzyjaznym środowisku Czerwonej Planety, gdzie każda awaria może zagrozić życiu mieszkańców. Istotną rolę odegra dbanie o kolonistów. Każdy z nich będzie miał unikalne zalety, ale także problemy, które nie pozostaną bez wpływu na zachowanie jego towa
rzyszy.
Dodatkową atrakcją będzie odkrywanie sekretów Marsa, inspirowanych twórczością Isaaca Asimova oraz Arthura C. Clarke’a. Tego typu tajemnice będą mieć różny wpływ na rozgrywkę, ułatwiając lub utrudniając zarządzanie kolonią. Pewną nowinką ma być losowe drzewko technologiczne – nowe odkrycia będą efektem eksperymentów z posiadanymi technologiami lub eksploracji planety. Dzięki temu każde podejście do Surviving Mars będzie różnić się od poprzedniego. Wszystko to autorzy przedstawią w stylistyce retrofuturyzmu (a więc wizji przyszłości z lat 60.) i okraszą humorem znanym z serii Tropico. Premierę przewidziano na przyszły rok.
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Dodatkową atrakcją będzie odkrywanie sekretów Marsa, inspirowanych twórczością Isaaca Asimova oraz Arthura C. Clarke’a. Tego typu tajemnice będą mieć różny wpływ na rozgrywkę, ułatwiając lub utrudniając zarządzanie kolonią. Pewną nowinką ma być losowe drzewko technologiczne – nowe odkrycia będą efektem eksperymentów z posiadanymi technologiami lub eksploracji planety. Dzięki temu każde podejście do Surviving Mars będzie różnić się od poprzedniego. Wszystko to autorzy przedstawią w stylistyce retrofuturyzmu (a więc wizji przyszłości z lat 60.) i okraszą humorem znanym z serii Tropico. Premierę przewidziano na przyszły rok.
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
25.02.2019 |
tenshi_chan »
Za kilkanaście DLC będzie nawet niezła ;)
więcej komentarzy
dodaj komentarz