Star Wars: Squadrons

Star Wars: Squadrons
Sztab VVeteranów
Tytuł: Star Wars: Squadrons
Producent: Motive Studios
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: Zręcznościowa
Premiera Pl:2020-10-02
Premiera Świat:
Ocena
czytelników bd GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 75% procent
Głosuj na tę grę!

Szczegóły zmiany osprzętu i wyglądu statków w Star Wars: Squadrons

Deweloperzy odpowiedzialni za Star Wars: Squadrons przedstawili szereg informacji na temat opcji dostosowywania osprzętu statku kosmicznego, a także zmiany wyglądu zarówno maszyny, jak i jej pilota.
Gwiezdne maszyny będziemy mogli usprawniać z wykorzystaniem komponentów kupowanych za tzw. Requisition Points, zdobywane w trakcie gry. Niektóre z tych części będą miały niewielki wpływ na sprawność statku, inne zmienią lub poprawią jego osiągi w fundamentalny sposób. Łącznie będziemy mogli instalować sprzęt w sześciu lub siedmiu slotach, przy czym w czterech przypadkach usprawnienia będą miały charakter „aktywny” (wpłyną bezpośrednio na gameplay, np. oferując dodatkowe możliwości lub zmieniając sposób, w jaki strzelamy), zaś w pozostałych „pasywny” (bonusy do statystyk, najczęściej procentowe):

* Primary Weapons (aktywne) – są to główne działa naszego pojazdu. Poszczególne opcje mogą się różnić np. szybkostrzelnością czy zasięgiem;
* Auxiliary (aktywne) – komponenty tego typu oferują dodatkowe możliwości. W tej kategorii znajdziemy np. astromecha naprawiającego zniszczenia albo system naprowadzania torped. Gracz będzie mógł zamontować dwa komponenty tego typu;
* Countermeasures (aktywne) – są to rzeczy, które pozwolą nam dłużej przetrwać. Chodzi np. o odpowiednik współczesnych flar albo sprzęt utrudniający namierzanie myśliwca;
* Hull (pasywne) – usprawnienia kadłuba statku, wpływające np. na jego odporność czy manewrowość;
* Shields (pasywne) – generatory tarcz. Niektóre modele będą lepiej radziły sobie z rakietami, inne z blasterami. Komponenty mogą też różnić się czasem regeneracji osłony oraz oferować dodatkowe benefity (np. utrudniać namierzanie myśliwca, gdy
tarcze są w pełni naładowane). Warto odnotować, że niektóre statki nie będą miały generatora tarcz;
* Engines (pasywne) – silnik gwiezdnego statku. Odpowiada za prędkość oraz przyspieszenie, ale może też oferować inne benefity (np. większą eksplozję po zniszczeniu – idealny wybór dla samotnych wilków lubujących się w rzucaniu wyzwania całym eskadrom wrogich myśliwców).

W grze znajdzie się szereg przedmiotów kosmetycznych zmieniających wygląd zarówno naszego pilota, jak i statku. Zdobędziemy je wydając tzw. Glory Points (podobnie jak Requisition Points, te również gromadzimy grając).

W przypadku pilota będziemy mogli zmienić głowę, strój, sprzęt widoczny na piersi, spodnie, hełm oraz rękawiczki. W myśliwcach będzie można zmodyfikować ubarwienie oraz różne elementy kokpitu – otrzymamy m.in. opcję dodania drobnostek wyróżniających kabinę na tle innych (np. hologramu pokazującego galaktykę, hełmu Stormtroopera czy miniaturowego Sokoła Millenium).

Niestety, opcja zmiany kokpitu będzie ograniczona do trybu multiplayer – nie znajdziemy jej w kampanii fabularnej, w której będzie trzeba przyzwyczaić się do bazowych, tradycyjnych rozwiązań. Co ciekawe, w rozgrywkach wieloosobowych kokpity mają być widoczne w tzw. „kill camach” (pośmiertnych ujęciach, które zobaczy pokonany przez nas wróg).

Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję