Star Wars: Squadrons
Sztab VVeteranów
Tytuł: Star Wars: Squadrons
Producent: Motive Studios
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: Zręcznościowa
Premiera Pl:2020-10-02
Premiera Świat:
Tytuł: Star Wars: Squadrons
Producent: Motive Studios
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: Zręcznościowa
Premiera Pl:2020-10-02
Premiera Świat:
Star Wars: Squadrons ma sporo problemów na PC
Odpowiedzialna za tytuł firma EA Motive nie przyłożyła się za bardzo do wydania na PC. Sieć zalewają kolejne doniesienia o błędach.
Serwis DSOGaming donosi, że zmaga się z dwoma poważnymi problemami. Pierwszym z nich jest animacja, która blokuje się na 30 klatkach na sekundę, zarówno w scenkach przerywnikowych, jak i w trakcie rozgrywki. Rozwiązaniem tego problemu jest wymuszenie odświeżenia ekranu na 59.95Hz i włączenie opcji V-Sync. Ten ruch wymusza na grze działanie w 60 fpsach. Osoby z lepszymi monitorami tracą jednak korzyści z grania na ekranie 120 Hz i lepszych.
Drugim problemem jest zużycie procesora na poziomie 100%, niezależnie od tego, co dzieje się w grze. Po kilkunastu minutach wykorzystanie procesora spada do pozi
omu 70-80%, nie jest to jednak optymalna wartość i powoduje poważne ryzyko przycinek (tzw microstuttering).
To wierzchołek góry lodowej. Gdy zacznie przeglądać się oficjalnego Reddita Star Wars: Squadrons znajdziemy mnóstwo zgłoszeń z błędami. Ludzie raportują problemy z rankingami w grze, efektami rozmycia czy martwymi strefami w joystickach.
Część błędów zostanie oczywiście załatana w nadchodzących aktualizacjach. Jednak w tym momencie ryzyko zepsucia sobie zabawy jest dosyć wysokie, więc rozsądnym rozwiązaniem będzie nieco poczekać jeśli planujecie grę na PC.
Źródło:
"Musiol" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Serwis DSOGaming donosi, że zmaga się z dwoma poważnymi problemami. Pierwszym z nich jest animacja, która blokuje się na 30 klatkach na sekundę, zarówno w scenkach przerywnikowych, jak i w trakcie rozgrywki. Rozwiązaniem tego problemu jest wymuszenie odświeżenia ekranu na 59.95Hz i włączenie opcji V-Sync. Ten ruch wymusza na grze działanie w 60 fpsach. Osoby z lepszymi monitorami tracą jednak korzyści z grania na ekranie 120 Hz i lepszych.
Drugim problemem jest zużycie procesora na poziomie 100%, niezależnie od tego, co dzieje się w grze. Po kilkunastu minutach wykorzystanie procesora spada do pozi
To wierzchołek góry lodowej. Gdy zacznie przeglądać się oficjalnego Reddita Star Wars: Squadrons znajdziemy mnóstwo zgłoszeń z błędami. Ludzie raportują problemy z rankingami w grze, efektami rozmycia czy martwymi strefami w joystickach.
Część błędów zostanie oczywiście załatana w nadchodzących aktualizacjach. Jednak w tym momencie ryzyko zepsucia sobie zabawy jest dosyć wysokie, więc rozsądnym rozwiązaniem będzie nieco poczekać jeśli planujecie grę na PC.
Źródło:
"Musiol" - GRY-OnLine
Autor: Klemens