Star Citizen
Sztab VVeteranów
Tytuł: Star Citizen
Producent: Cloud Imperium Games
Dystrybutor:
Gatunek: symulator
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Tytuł: Star Citizen
Producent: Cloud Imperium Games
Dystrybutor:
Gatunek: symulator
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
1500 zł na osobę - tyle średnio wydają gracze w Star Citizen
Jest to kwota godna pozazdroszczenia, jednak skąd wzięły się owe wartości? Do tej pory szacowano, że liczba graczy space opery studia Cloud Imperium Games wynosi około 4,1 miliona – tyle, ile zarejestrowanych zostało kont w grze.
Wiele z nich to jednak tylko gracze, którzy mieli okazję testować Star Citizena za darmo. Podczas niedawnej imprezy CitizenCon 2952 dostaliśmy informację, że gra została kupiona przez 1,7 mln osób.
Zestawiając to z informacją, że produkcja zebrała już ponad 500 milionów dolarów (dokładnie: 501.772.387 USD), prosta matematyka daje nam odpowiedź: statystyczny gracz Star Citizena wydał na grę dotąd 294 dolary.
Podczas C
itizenConu Chris Roberts, szef CIG, chwalił się również przyrostem liczby użytkowników. W 2022 roku w jego produkcję zagrywało się przeciętnie 50 tys. osób naraz, a w szczytowym momencie ta liczba wzrosła nawet do 130 tys. Dla porównania: w ubiegłym roku średnia liczba graczy bawiących się jednocześnie wynosiła 32 tys.
Wydłużył się również średni czas spędzany w Star Citizenie – w tym roku statystyczny użytkownik poświęca grze 3 godziny dziennie; to prawie trzy razy więcej niż w 2018 roku.
Źródło:
"Qskan" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Wiele z nich to jednak tylko gracze, którzy mieli okazję testować Star Citizena za darmo. Podczas niedawnej imprezy CitizenCon 2952 dostaliśmy informację, że gra została kupiona przez 1,7 mln osób.
Zestawiając to z informacją, że produkcja zebrała już ponad 500 milionów dolarów (dokładnie: 501.772.387 USD), prosta matematyka daje nam odpowiedź: statystyczny gracz Star Citizena wydał na grę dotąd 294 dolary.
Podczas C
Wydłużył się również średni czas spędzany w Star Citizenie – w tym roku statystyczny użytkownik poświęca grze 3 godziny dziennie; to prawie trzy razy więcej niż w 2018 roku.
Źródło:
"Qskan" - GRY-OnLine
Autor: Klemens