Sims 4
Sztab VVeteranów
Tytuł: Sims 4
Producent: Maxis
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: sim
Premiera Pl:2014-09-04
Premiera ¦wiat:
Tytuł: Sims 4
Producent: Maxis
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: sim
Premiera Pl:2014-09-04
Premiera ¦wiat:
Simowie z s±siedztwa w The Sims 4 wreszcie podejm± samodzielne decyzje
Dzięki nim niekontrolowani przez nas simowie będ± w stanie samodzielnie się rozwijać. Oczywi¶cie będ± pewne ograniczenia.
Obecnie w The Sims 4 każdy sim nieznajduj±cy się w aktywnej rodzinie tylko się starzeje. Nie zmienia pracy i nie podejmuje żadnych romantycznych relacji. Osoby, którym zależało na postępie historii w całym mie¶cie, musiały więc korzystać z modów.
Za niecały tydzień sytuacja ta ulegnie zmianie i w grze pojawi się pierwsza aktualizacja dodaj±ca namiastkę wolnej woli NPC-ów. Po jej zainstalowaniu zaczn± oni samodzielnie podejmować działania, które maj± na celu awans w pracy. Będ± również w stanie zaręczyć się. Nadal jednak nie wezm± samodzielnie ¶lubu.
Oprócz tego simowie z s±siedztwa będ± podejmować życiowe decyzje pod wpływem gracza. Przykładowo mog± chcieć i¶ć do nowej pracy lub postarać się o dziecko. Je¶li będ± gotowi do takiej zmiany, to zadzwoni± do jednego z członków kierowa
nej przez nas rodziny i poprosz± o radę. Wtedy możemy wskazać, jaka opcja jest najlepsza.
Dodatkowo je¶li sami zechcemy wywrzeć wpływ na NPC-a, to pojawi się również specjalna interakcja, w której zachęcimy go do podjęcia życiowej decyzji. Mog± to być negatywne albo pozytywne ingerencje. Przykładowo można kogo¶ oczernić i tym samym pogorszyć czyje¶ relacje z innym simem lub zainspirować bezrobotnego do podjęcia pracy.
Pocz±tkowo zmiany te będ± obejmować tylko simów, którzy s± w przyjacielskich stosunkach z rodzin±. W przyszło¶ci jednak mechanika ma obj±ć wszystkich NPC-ów. Z czasem pojawi się również specjalny panel, który pozwoli dostosować ustawienia s±siedzkich decyzji. Ma on działać na poziomie pojedynczego zapisu.
¬ródło:
Agnieszka Adamus - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Obecnie w The Sims 4 każdy sim nieznajduj±cy się w aktywnej rodzinie tylko się starzeje. Nie zmienia pracy i nie podejmuje żadnych romantycznych relacji. Osoby, którym zależało na postępie historii w całym mie¶cie, musiały więc korzystać z modów.
Za niecały tydzień sytuacja ta ulegnie zmianie i w grze pojawi się pierwsza aktualizacja dodaj±ca namiastkę wolnej woli NPC-ów. Po jej zainstalowaniu zaczn± oni samodzielnie podejmować działania, które maj± na celu awans w pracy. Będ± również w stanie zaręczyć się. Nadal jednak nie wezm± samodzielnie ¶lubu.
Oprócz tego simowie z s±siedztwa będ± podejmować życiowe decyzje pod wpływem gracza. Przykładowo mog± chcieć i¶ć do nowej pracy lub postarać się o dziecko. Je¶li będ± gotowi do takiej zmiany, to zadzwoni± do jednego z członków kierowa
Dodatkowo je¶li sami zechcemy wywrzeć wpływ na NPC-a, to pojawi się również specjalna interakcja, w której zachęcimy go do podjęcia życiowej decyzji. Mog± to być negatywne albo pozytywne ingerencje. Przykładowo można kogo¶ oczernić i tym samym pogorszyć czyje¶ relacje z innym simem lub zainspirować bezrobotnego do podjęcia pracy.
Pocz±tkowo zmiany te będ± obejmować tylko simów, którzy s± w przyjacielskich stosunkach z rodzin±. W przyszło¶ci jednak mechanika ma obj±ć wszystkich NPC-ów. Z czasem pojawi się również specjalny panel, który pozwoli dostosować ustawienia s±siedzkich decyzji. Ma on działać na poziomie pojedynczego zapisu.
¬ródło:
Agnieszka Adamus - GRY-OnLine
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
25.02.2019 |
tenshi_chan »
Dla mnie najlepsza była 2. Wszystko co tworzyli po
więcej komentarzy
dodaj komentarz