SimCity
Sztab VVeteranów
Tytuł: SimCity
Producent: Maxis
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: sim
Premiera Pl:2013-03-07
Premiera Świat:
Tytuł: SimCity
Producent: Maxis
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: sim
Premiera Pl:2013-03-07
Premiera Świat:
Dlaczego ostatnie SimCity nie wypaliło?
Dyrektor działu kreacji to jedna z najważniejszych funkcji w produkcji gier. Zajmujący to stanowisko przy okazji prac nad SimCity Ocean Quigley wyjaśnia, już na spokojnie, po przszło trzech latach od premiery tytułu, co poszło nie tak. - EA chciało z tego zrobić bardziej platformę, na której można by ciągle budować. To w pewien sposób ciągnęło za sobą kwestie związane z serwerami i siecią. Patrząc w przeszłość, właśnie to miało na grę fatalny wpływ - mówi.
Quigley przyznaje, że Maxis nie miał odpowiedniej infrastruktury, by pomysł ten mógł wypalić. Z samej gry zarówno szef działu kreacji
, jak i jego zespół, byli jednak zadowoleni. - Pod koniec czuliśmy, jakbyśmy znajdowali się na tonącym okręcie i choć swoją działkę pracy wykonaliśmy bez zarzutu, ostatecznie nie miało to znaczenia. Nie liczy się to, że zrobiłeś tyle pięknych rzeczy, ponieważ reszta statku eksploduje - stwierdza.
Dodaje, że premiera SimCity była jednym z najtrudniejszych okresów w jego zawodowej karierze.
Źródło:
Patryk Purczyński - gram.pl
Autor: Klemens
Quigley przyznaje, że Maxis nie miał odpowiedniej infrastruktury, by pomysł ten mógł wypalić. Z samej gry zarówno szef działu kreacji
Dodaje, że premiera SimCity była jednym z najtrudniejszych okresów w jego zawodowej karierze.
Źródło:
Patryk Purczyński - gram.pl
Autor: Klemens