SimCity
Sztab VVeteranów
Tytuł: SimCity
Producent: Maxis
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: sim
Premiera Pl:2013-03-07
Premiera Świat:
Tytuł: SimCity
Producent: Maxis
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: sim
Premiera Pl:2013-03-07
Premiera Świat:
Amusement Park DLC w szczegółach
Do tej pory twórcy SimCity zajęci byli głównie przygotowywaniem łatek do swego dzieła. Amusement Park będzie pierwszym dużym dodatkiem typu DLC do gry. Zgodnie z sugestią zawartą w tytule, rozszerzenie pozwoli wzbogacić wirtualne miasto o lunapark, jednak deweloperzy z Maxis podkreślają, że nie skończy się wyłącznie na zestawie nowych budynków, a graczy czekają kolejne wyzwania.
Według wyjaśnień udzielonych przez Jasona Halvorsona na oficjalnym blogu SimCity, sposób funkcjonowania parku rozrywki w grze będzie nieco odmienny w porównaniu z pozostałymi atrakcjami turystycznymi. Prowadzenie lunaparku do pewnego stopnia przypominać ma mini-grę.
Przede wszystkim inwestycja w wesołe miasteczko pozwoli czerpać dochody ze sprzedaży biletów i pamiątek. Problem w tym, że gości trzeba będzie w odpowiedni sposób zachęcić do tego, by wsiedli do kolejki górskiej albo kupili jakiś licencjonowany gadżet. Obiekty parku rozrywki powinny więc zostać umiejscowione w taki sposób, by zmaksymalizować zyski.
Dodatek wprowadzi kilka nowych elementów, przy czym niektóre dostępne będą dopiero po rozbudowaniu parku:
* znaki informacyjne - zachęcą nie tylko do odwiedzin wesołego miasteczka, ale także innych atrakcji turystycznych miasta;
* główne atrakcje (np. kolejka
górska, tor kartingowy i diabelski młyn) - mają być tym, po co przyjadą turyści, a równocześnie podniosą atrakcyjność turystyczną całej metropolii; ich właściwe rozlokowanie pozwoli ukierunkować ruch gości;
* mniejsze atrakcje (np. karuzela, wieża swobodnego spadania) - będą tańsze w zakupie i kosztach utrzymania, a przy tym świetnie sprawdzą się, by wyciągnąć pieniądze z kieszeni turystów, którzy „zaliczyli” już główne atrakcje;
* stoiska z pamiątkami – nie tylko pozwolą wirtualnym turystom zakupić gadżety, ale także zachęcą do ponownego skorzystania z atrakcji wesołego miasteczka;
* minikolejka – rodzaj mniejszej atrakcji i zarazem środek transportu w parku rozrywki, jej trasę można będzie samodzielnie zaprojektować;
* brama parkowa – okazałe wejście do lunaparku, najlepiej funkcjonować będzie w pobliżu punktów migracyjnych, przyciągając uwagę potencjalnych turystów.
Dodatek SimCity: Amusement Park DLC powinien pojawić się w ofercie platformy dystrybucji elektronicznej Origin w najbliższy wtorek (28 maja). Niestety, póki co nie znamy ceny rozszerzenia. Według niepotwierdzonych informacji ma ono kosztować niespełna 10 dolarów.
Źródło:
"Olek" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Według wyjaśnień udzielonych przez Jasona Halvorsona na oficjalnym blogu SimCity, sposób funkcjonowania parku rozrywki w grze będzie nieco odmienny w porównaniu z pozostałymi atrakcjami turystycznymi. Prowadzenie lunaparku do pewnego stopnia przypominać ma mini-grę.
Przede wszystkim inwestycja w wesołe miasteczko pozwoli czerpać dochody ze sprzedaży biletów i pamiątek. Problem w tym, że gości trzeba będzie w odpowiedni sposób zachęcić do tego, by wsiedli do kolejki górskiej albo kupili jakiś licencjonowany gadżet. Obiekty parku rozrywki powinny więc zostać umiejscowione w taki sposób, by zmaksymalizować zyski.
Dodatek wprowadzi kilka nowych elementów, przy czym niektóre dostępne będą dopiero po rozbudowaniu parku:
* znaki informacyjne - zachęcą nie tylko do odwiedzin wesołego miasteczka, ale także innych atrakcji turystycznych miasta;
* główne atrakcje (np. kolejka
* mniejsze atrakcje (np. karuzela, wieża swobodnego spadania) - będą tańsze w zakupie i kosztach utrzymania, a przy tym świetnie sprawdzą się, by wyciągnąć pieniądze z kieszeni turystów, którzy „zaliczyli” już główne atrakcje;
* stoiska z pamiątkami – nie tylko pozwolą wirtualnym turystom zakupić gadżety, ale także zachęcą do ponownego skorzystania z atrakcji wesołego miasteczka;
* minikolejka – rodzaj mniejszej atrakcji i zarazem środek transportu w parku rozrywki, jej trasę można będzie samodzielnie zaprojektować;
* brama parkowa – okazałe wejście do lunaparku, najlepiej funkcjonować będzie w pobliżu punktów migracyjnych, przyciągając uwagę potencjalnych turystów.
Dodatek SimCity: Amusement Park DLC powinien pojawić się w ofercie platformy dystrybucji elektronicznej Origin w najbliższy wtorek (28 maja). Niestety, póki co nie znamy ceny rozszerzenia. Według niepotwierdzonych informacji ma ono kosztować niespełna 10 dolarów.
Źródło:
"Olek" - GRY-OnLine
Autor: Klemens