Shadow Tactics: Blades of the Shogun

Shadow Tactics: Blades of the Shogun
Sztab VVeteranów
Tytuł: Shadow Tactics: Blades of the Shogun
Producent: Mimimi Productions
Dystrybutor: Techland
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl:2016-12-06
Premiera Świat:
Ocena
czytelników 73 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 85% procent
Wyroznienie
Głosuj na tę grę!

Shadow Tactics wskrzesi styl rozgrywki z serii Commandos

Firma Daedalic Entertainment i studio Mimimi Productions zapowiedziały grę Shadow Tactics – Blades of the Shogun, czyli taktyczną skradankę, która spróbuje wskrzesić styl rozgrywki spopularyzowany przez pierwsze trzy odsłony cyklu Commandos. Projekt zmierza na pecety (szykowane są wersje na systemy Windows, OSX i Linux) oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na końcówkę tego roku.
Gra przeniesie nas do Japonii w 1615 roku, czyli wczesnego okresu Epoki Edo. Nowy Szogun postanowi zaprowadzić pokój w całym kraju, co wymagać będzie cichego wyeliminowania wszystkich oponentów marzących o rebelii. W tym celu skorzysta z usług grupy pięciu specjalistów od zabójstw, sabotażu i szpiegostwa. To właśnie tą drużyną pokieruje gracz w trakcie kampanii.

W skład zespołu wejdzie preferujący ataki z ukrycia ninja imieniem Hayato i samuraj Mugen, specjalizujący się w otwartych konfrontacjach oraz potrafiący walczyć z kilkoma przeciwnikami na raz. Pod nasze rozkazy oddana zostanie także gejsza Aiko, czyli mistrzyni kamuflażu i tworzenia zdarzeń odwracających uwagę strażników, potrafiący zastawiać pułapki myśliwy Yuki oraz starzec Takuma, pełniący rolę snajpera.

Autorzy nie wymieniają cyklu Commandos wprost, ale wyraźnie mówią, że chcą przywrócić zapomniany gatunek, a jeden rzut oka na wypuszczony zwiastun nie pozostawia wątpliwości, jaka ser
ia była podstawowym źródłem inspiracji. Mapy zaprojektowane zostaną tak, aby misje dało się zrealizować na wiele różnych sposobów. Sukces zawsze wymagać jednak będzie sprytnego wykorzystywania unikalnych umiejętności każdej z postaci oraz opracowywania planów zakładających ścisłą współpracę członków drużyny.

Akcja ukazana zostanie z kamery umieszczonej wysoko nad głowami postaci. W większości misji wrogowie będą mieli zdecydowaną przewagę liczebną, więc konieczne okaże się poleganie na podejściu skradankowym. Unikanie wykrycia ułatwi interfejs, który będzie pokazywał zasięg wzroku patrolujących mapy strażników. W sumie na przejście czekać ma trzynaście obszernych misji.



Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję