Pharaoh: A New Era
Sztab VVeteranów
Tytuł: Pharaoh: A New Era
Producent: Triskell Interactive
Dystrybutor:
Gatunek: Ekonomiczna
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Tytuł: Pharaoh: A New Era
Producent: Triskell Interactive
Dystrybutor:
Gatunek: Ekonomiczna
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Pharaoh: A New Era z dużą aktualizacją, dodano pożądaną funkcję
Chodzi o możliwość włączenia minimapy, by pojawiła się ona w lewym dolnym rogu ekranu.
Lista zmian nie kończy się na tej „nowince”, choć kolejne są z nią niejako powiązane. Twórcy dodali do minimapy przyciski dwóch funkcji: „spłaszczenia” mapy oraz pokazywania siatki pól. Obie opcje były dostępne od premiery, ale tylko jako skróty klawiszowe.
Studio Triskell Interactive wprowadziło także zmiany w balansie gry. Mocno oberwało się łowcom. Nie dość bowiem, że zwierzyna pojawia się na mapie znacznie rzadziej, to jeszcze z każdej wyprawy myśliwi mogą przynieść nie więcej niż dziesięć skór. W trakcie gry nie napotkamy też aż tylu prz
estępców co wcześniej.
Poza tym deweloper wziął na warsztat dwie mechaniki. Od teraz trudniej będzie uzyskać boską pomoc, a do tego będziemy musieli trochę poczekać, nim zdobędziemy kolejne błogosławieństwa. Przebudowano też system nastrojów poddanych, by graczom łatwiej było się rozeznać w przyczynach niezadowolenia oraz zapobiec buntowi.
Do powyższych zmian dochodzą pomniejsze poprawki związane z interfejsem, przypisywaniem klawiszy, samouczkiem itd. oraz usunięto sporą gromadę błędów.
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Lista zmian nie kończy się na tej „nowince”, choć kolejne są z nią niejako powiązane. Twórcy dodali do minimapy przyciski dwóch funkcji: „spłaszczenia” mapy oraz pokazywania siatki pól. Obie opcje były dostępne od premiery, ale tylko jako skróty klawiszowe.
Studio Triskell Interactive wprowadziło także zmiany w balansie gry. Mocno oberwało się łowcom. Nie dość bowiem, że zwierzyna pojawia się na mapie znacznie rzadziej, to jeszcze z każdej wyprawy myśliwi mogą przynieść nie więcej niż dziesięć skór. W trakcie gry nie napotkamy też aż tylu prz
Poza tym deweloper wziął na warsztat dwie mechaniki. Od teraz trudniej będzie uzyskać boską pomoc, a do tego będziemy musieli trochę poczekać, nim zdobędziemy kolejne błogosławieństwa. Przebudowano też system nastrojów poddanych, by graczom łatwiej było się rozeznać w przyczynach niezadowolenia oraz zapobiec buntowi.
Do powyższych zmian dochodzą pomniejsze poprawki związane z interfejsem, przypisywaniem klawiszy, samouczkiem itd. oraz usunięto sporą gromadę błędów.
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
Autor: Klemens