Neuroshima HEX 2
Sztab VVeteranów
Tytuł: Neuroshima HEX 2
Producent: Michał Oracz
Dystrybutor: REBEL.pl
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl: 0000-00-00
Premiera świat:
Autor: Klemens
Tytuł: Neuroshima HEX 2
Producent: Michał Oracz
Dystrybutor: REBEL.pl
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl: 0000-00-00
Premiera świat:
Autor: Klemens
GALERIA SCREENÓW
Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. "Sieciarz" może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką.
Wśród żetonów występują żetony specjalne "Bitwa", które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Moment rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.
Wśród żetonów występują żetony specjalne "Bitwa", które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Moment rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
08.07.2011 |
Glavi »
zdecydowanie polecam wersję na ipada i iphona, ś
więcej komentarzy
dodaj komentarz