Mount and Blade 2: Bannerlord
Sztab VVeteranów
Tytuł: Mount and Blade 2: Bannerlord
Producent: TaleWorlds
Dystrybutor: Koch Media Poland
Gatunek: Strategiczna/RPG
Premiera Pl:2022-10-25
Premiera Świat:
Tytuł: Mount and Blade 2: Bannerlord
Producent: TaleWorlds
Dystrybutor: Koch Media Poland
Gatunek: Strategiczna/RPG
Premiera Pl:2022-10-25
Premiera Świat:
Mount & Blade II: Bannerlord - 800 postaci na ekranie i 60 klatek na sekundę
Murat Ture - bo o nim mowa - dodał jednak, że gdy pojawią się podzespoły z większą liczbą rdzeni Mount & Blade II: Bannerlord „będzie skalował się względem nowego sprzętu, co pozwoli graczom na doświadczanie jeszcze większych i gęstszych bitew”.
Ture wspomniał także o tworzeniu aren. Pomimo iż w nowej grze będą one znacznie większe niż w jedynce (mowa o około 4 km kwadratowych), to dzięki specjalnie zaprojektowanym narzędziom, prace nad nimi przebiegają bardzo szybko. Zdradził też, że deweloper stara się wykorzystać optymalizację procesora i dysku twardego, by większe lokacje ładowały się w czasie poniżej sekundy.
W ogóle op
tymalizacja jest dla studia TaleWorlds bardzo ważna. Twórcy cały czas pracują nad poprawą wydajności, gdyż „staramy się, aby gra chodziła płynnie na jak największej liczbie konfiguracji”. Ture mówi nawet o bardzo słabych komputerach:
„Obecnie sprawdzam i poprawiam wydajność dla średnich i bardzo słabych konfiguracji sprzętowych. Jest dla nas bardzo ważne, aby gracze mogli doświadczyć płynnej i przyjemnej rozgrywki. Cały czas próbujemy oczyścić silnik, aby upewnić się, że tak właśnie będzie”.
Źródło:
"Góral" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Ture wspomniał także o tworzeniu aren. Pomimo iż w nowej grze będą one znacznie większe niż w jedynce (mowa o około 4 km kwadratowych), to dzięki specjalnie zaprojektowanym narzędziom, prace nad nimi przebiegają bardzo szybko. Zdradził też, że deweloper stara się wykorzystać optymalizację procesora i dysku twardego, by większe lokacje ładowały się w czasie poniżej sekundy.
W ogóle op
„Obecnie sprawdzam i poprawiam wydajność dla średnich i bardzo słabych konfiguracji sprzętowych. Jest dla nas bardzo ważne, aby gracze mogli doświadczyć płynnej i przyjemnej rozgrywki. Cały czas próbujemy oczyścić silnik, aby upewnić się, że tak właśnie będzie”.
Źródło:
"Góral" - GRY-OnLine
Autor: Klemens