Medieval Conquest
Sztab VVeteranów
Tytuł: Medieval Conquest
Producent: Cat Daddy Games, LLC
Dystrybutor: TopWare Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 2006-02-15
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Tytuł: Medieval Conquest
Producent: Cat Daddy Games, LLC
Dystrybutor: TopWare Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 2006-02-15
Premiera Świat:
Autor: Klemens
GALERIA SCREENÓW
Fabuła w grze nie jest zbyt oryginalna. Królestwo zostało zalane wielkimi hordami potworów, z którymi nie może poradzić sobie armia króla, więc Ty, jako rycerski szlachcic, podejmujesz się tego. Autorzy gry popisali się sporym humorem przy tworzeniu tej gry i dobrze to widać już przy tej banalnej do przesady fabule, w której bronimy królestwa o nieznanej nam nazwie, rządzonego przez równie bezimiennego króla.
Gra polega zasadniczo na zatrudnianiu bohaterów trzech klas (wojownika, "rangera" - tłumaczonego najczęściej jako "łowca" - oraz maga), którzy będą zabijać potwory. Za zabijane potwory otrzymamy złoto, za które możemy z kolei zatrudnić kolejnych bohaterów lub zbudować budynki pomagające naszym bohaterom zaspokoić swoje potrzeby. I to właśnie w tym elemencie pojawia się konieczność planowania i ustalania strategii: żeby zaspokoić wymagania naszych bohaterów, musimy ich wysłać do walki, żeby zdobyli złoto, z kolei zabijając potwory bohaterowie zdobywają kolejne poziomy doświadczenia, w związku z czym rosną ich potrzeby.
Gra polega zasadniczo na zatrudnianiu bohaterów trzech klas (wojownika, "rangera" - tłumaczonego najczęściej jako "łowca" - oraz maga), którzy będą zabijać potwory. Za zabijane potwory otrzymamy złoto, za które możemy z kolei zatrudnić kolejnych bohaterów lub zbudować budynki pomagające naszym bohaterom zaspokoić swoje potrzeby. I to właśnie w tym elemencie pojawia się konieczność planowania i ustalania strategii: żeby zaspokoić wymagania naszych bohaterów, musimy ich wysłać do walki, żeby zdobyli złoto, z kolei zabijając potwory bohaterowie zdobywają kolejne poziomy doświadczenia, w związku z czym rosną ich potrzeby.