Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim
Sztab VVeteranów
Tytuł: Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim
Producent: Paradox Interactive
Dystrybutor:
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2009-10-23
Premiera Świat:
Tytuł: Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim
Producent: Paradox Interactive
Dystrybutor:
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2009-10-23
Premiera Świat:
Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim z antypirackimi zabezpieczeniami firmy Stardock
Premiera jeszcze w tym roku (zarówno na PC, jak i Xboksa 360, której to wersji zabezpieczenia nie dotyczą).
GOO – czyli Game Object Obfuscation – robi użytek z platformy Impulse Reactor, opracowanej przez wspomniane Stardock w celu chronienia wydawców przed piractwem komputerowym. System został oparty o kodowanie pliku EXE oraz implementację klucza rejestracyjnego, sprawdzającego legalność posiadanej kopii gry. Z obserwacji firmy Stardock wynika, że GOO DRM zdaje egzamin: ogranicza liczbę pirackich wersji gier, a przy tym nie jest uciążliwy dla graczy nabywających oryginalne wydania.
Warto przy okazji zauważyć, że GOO DRM to kolejny etap walki Stardocka z uciążliwymi zabezpieczeniami łamiącymi prawa użytkowników. W tym celu firma ustanowiła swego czasu Kartę Praw Gracza, a także
zapowiedziała utworzenie przyjaznego DRM-a, którego ostateczny kształt możemy już w sumie podziwiać.
System wzbudza zainteresowanie też z innej, prostej przyczyny – umożliwia sprzedaż używanych gier zwykłym graczom (jak wiadomo takie praktyki są często negowane przez wydawców). Można tego dokonać zarówno w przypadku edycji pudełkowej, jak i cyfrowej nabytej poprzez Impulse. W przypadku takowej transakcji – dokonywanej za pośrednictwem serwisu Impulse Marketplace – wydawca pobiera jedynie drobną opłatę za korzystanie z systemu i sprzedaży gier z drugiej ręki.
Źródło:
Piotr "Jiker" Doroń - GRY-OnLine
Autor: Klemens
GOO – czyli Game Object Obfuscation – robi użytek z platformy Impulse Reactor, opracowanej przez wspomniane Stardock w celu chronienia wydawców przed piractwem komputerowym. System został oparty o kodowanie pliku EXE oraz implementację klucza rejestracyjnego, sprawdzającego legalność posiadanej kopii gry. Z obserwacji firmy Stardock wynika, że GOO DRM zdaje egzamin: ogranicza liczbę pirackich wersji gier, a przy tym nie jest uciążliwy dla graczy nabywających oryginalne wydania.
Warto przy okazji zauważyć, że GOO DRM to kolejny etap walki Stardocka z uciążliwymi zabezpieczeniami łamiącymi prawa użytkowników. W tym celu firma ustanowiła swego czasu Kartę Praw Gracza, a także
System wzbudza zainteresowanie też z innej, prostej przyczyny – umożliwia sprzedaż używanych gier zwykłym graczom (jak wiadomo takie praktyki są często negowane przez wydawców). Można tego dokonać zarówno w przypadku edycji pudełkowej, jak i cyfrowej nabytej poprzez Impulse. W przypadku takowej transakcji – dokonywanej za pośrednictwem serwisu Impulse Marketplace – wydawca pobiera jedynie drobną opłatę za korzystanie z systemu i sprzedaży gier z drugiej ręki.
Źródło:
Piotr "Jiker" Doroń - GRY-OnLine
Autor: Klemens