Kao the Kangaroo
Sztab VVeteranów
Tytuł: Kao the Kangaroo
Producent: Tate Multimedia
Dystrybutor:
Gatunek: Zręcznościowa
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Tytuł: Kao the Kangaroo
Producent: Tate Multimedia
Dystrybutor:
Gatunek: Zręcznościowa
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Twórcy Kangurka Kao pracują nad kilkoma projektami, ale niekoniecznie jako deweloperzy
Deweloperzy zapowiadają, że nie zamierzają jednak porzucić swojego ostatniego dzieła, które będzie dalej otrzymywać aktualizacje.
Tate Multimedia ogłosiło w materiałach dla prasy, że już teraz pracuje z utalentowanymi deweloperami z całego globu nad kilkoma jeszcze niezapowiedzianymi projektami.
Co więcej, Tate Multimedia jako wydawca danego dzieła obiecuje, że prawa do marki pozostawi studiu odpowiedzialnemu za opracowanie owego produktu (w branży growej w większości przypadków prawa do dzieła zatrzymuje wydawca). Paweł Leskowicz, szef Tate Multimedia, tak argumentuje to posunięcie w wywiadzie z serwisem VentureBeat
i>:
Nie widziałem w branży ani jednego przykładu, by nowa odsłona danej marki, która nie zostało opracowana przez oryginalnego twórcę, odniosła prawdziwy sukces. Chyba że jest to AAA i przeznaczysz na niego masę pieniędzy (…). Po drugie, jak deweloperzy mogą czuć się właścicielami, jeśli zacznę zabierać im prawa do marki lub żądać, aby mi je oddali? Jak mogę być w pełni uczciwy, jeśli zacznę mówić "jeśli zawiedziesz, wezmę twoje prawa do marki”?
Źródło:
"Maycuzai" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Tate Multimedia ogłosiło w materiałach dla prasy, że już teraz pracuje z utalentowanymi deweloperami z całego globu nad kilkoma jeszcze niezapowiedzianymi projektami.
Co więcej, Tate Multimedia jako wydawca danego dzieła obiecuje, że prawa do marki pozostawi studiu odpowiedzialnemu za opracowanie owego produktu (w branży growej w większości przypadków prawa do dzieła zatrzymuje wydawca). Paweł Leskowicz, szef Tate Multimedia, tak argumentuje to posunięcie w wywiadzie z serwisem VentureBeat
Nie widziałem w branży ani jednego przykładu, by nowa odsłona danej marki, która nie zostało opracowana przez oryginalnego twórcę, odniosła prawdziwy sukces. Chyba że jest to AAA i przeznaczysz na niego masę pieniędzy (…). Po drugie, jak deweloperzy mogą czuć się właścicielami, jeśli zacznę zabierać im prawa do marki lub żądać, aby mi je oddali? Jak mogę być w pełni uczciwy, jeśli zacznę mówić "jeśli zawiedziesz, wezmę twoje prawa do marki”?
Źródło:
"Maycuzai" - GRY-OnLine
Autor: Klemens