Heroes of Might and Magic 5: Kuźnia Przeznaczenia
Sztab VVeteranów
Tytuł: Heroes of Might and Magic 5: Kuźnia Przeznaczenia
Producent: Nival Interactive
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl: 2006-12-01
Premiera świat:
Autor: Tigikamil
Tytuł: Heroes of Might and Magic 5: Kuźnia Przeznaczenia
Producent: Nival Interactive
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl: 2006-12-01
Premiera świat:
Autor: Tigikamil
GALERIA SCREENÓW
Podczas 15 misji kampanii spotkamy zarówno „starych” jak i nowych herosów, oraz poprowadzimy do boju armie przystani, lochu oraz twierdzy.
Ostatnie miasto jest właśnie nowością w Heroes 5. Krasnoludzka twierdza prezentuje się bardzo dobrze. Jednostki brodatych wojowników są różnorodne. Najmiemy tutaj zarówno zwykłego berserkera, kapłana runów jak i magmowego smoka. Runy są także nową umiejętnością, dostępną tylko dla karłowatych bohaterów. Są to czary, które możemy przed każdym ruchem rzucić na swoje jednostki ale płacą nie energią magiczną lecz zwykłymi surowcami. A efekty są przeróżne, od zwiększenia zasięgu ruchu, poprzez zwiększenie wszystkich statystyk i przywracanie do życia, na podwójnym ataku kończąc. Ciekawe urozmaicenie, z którego dość często się korzysta.
Wyliczanie nowości nie kończy się na szczęście na nowej rasie i kampanii. Pojawiło się także kilka nowych odrębnych jednostek. Przede wszystkim są to fanatycy, wilki oraz mantikory. Ze standardów należy jeszcze wymienić kilka nowych artefaktów oraz przydatnych umiejętności. Jeszcze bardziej przydatną opcją stały się karawany, które na jeden nasz rozkaz sprowadzą do zamku jednostki rekrutowane w odległych placówkach. A aby gra nie traciła na popularności autorzy dodali także generator map losowych, który przyda się gdy zaliczymy już wszystkie dostępne scenariusze i kampanie. Do trybu multi dodano zaś opcję tur symultanicznych, dzięki której w początkowych fazach rozgrywki wszyscy gracze wykonują swoje tury jednocześnie. Ten pomysł również wyszedł grze na dobre.
Ostatnie miasto jest właśnie nowością w Heroes 5. Krasnoludzka twierdza prezentuje się bardzo dobrze. Jednostki brodatych wojowników są różnorodne. Najmiemy tutaj zarówno zwykłego berserkera, kapłana runów jak i magmowego smoka. Runy są także nową umiejętnością, dostępną tylko dla karłowatych bohaterów. Są to czary, które możemy przed każdym ruchem rzucić na swoje jednostki ale płacą nie energią magiczną lecz zwykłymi surowcami. A efekty są przeróżne, od zwiększenia zasięgu ruchu, poprzez zwiększenie wszystkich statystyk i przywracanie do życia, na podwójnym ataku kończąc. Ciekawe urozmaicenie, z którego dość często się korzysta.
Wyliczanie nowości nie kończy się na szczęście na nowej rasie i kampanii. Pojawiło się także kilka nowych odrębnych jednostek. Przede wszystkim są to fanatycy, wilki oraz mantikory. Ze standardów należy jeszcze wymienić kilka nowych artefaktów oraz przydatnych umiejętności. Jeszcze bardziej przydatną opcją stały się karawany, które na jeden nasz rozkaz sprowadzą do zamku jednostki rekrutowane w odległych placówkach. A aby gra nie traciła na popularności autorzy dodali także generator map losowych, który przyda się gdy zaliczymy już wszystkie dostępne scenariusze i kampanie. Do trybu multi dodano zaś opcję tur symultanicznych, dzięki której w początkowych fazach rozgrywki wszyscy gracze wykonują swoje tury jednocześnie. Ten pomysł również wyszedł grze na dobre.
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
06.08.2010 |
blazejco12345 »
To jest po prostu super.
więcej komentarzy
dodaj komentarz