Guardians of the Galaxy
Sztab VVeteranów
Tytuł: Guardians of the Galaxy
Producent: Eidos Montreal
Dystrybutor: Cenega S.A.
Gatunek: gra akcji
Premiera Pl:2021-10-26
Premiera Świat:
Tytuł: Guardians of the Galaxy
Producent: Eidos Montreal
Dystrybutor: Cenega S.A.
Gatunek: gra akcji
Premiera Pl:2021-10-26
Premiera Świat:
Scenarzystka Deus Ex i Strażników Galaktyki przechodzi do BioWare
Na razie nie wiadomo, nad jakimi projektami będzie pracowała. Studio obecnie tworzy m.in. Dragon Age: Dreadwolf oraz piątą część Mass Effect.
Zwłaszcza zaangażowanie scenarzystki w drugi z tych projektów byłoby ciekawe, gdyż Marvel's Guardians of the Galaxy było chwalone jako gra idealnie skrojona pod gusta fanów tego cyklu.
Warto zwrócić uwagę na fakt, że DeMarle opuściła studio Eidos Montreal po tym, jak zostało ono przejęte przez grupę Embracer. Nowy właściciel poinformował już, że zamierza dalej rozwijać markę Deus Ex.
Mary DeMarle to weteranka branży, która ma prawie ćwierć wieku doświadczenia w tworzeniu fabuł gier. Karierę rozpoczęła w 1998 roku, dołączając do studia Presto
, gdzie opracowała scenariusz Myst III: Exile. Potem jako freelancerka napisała scenariusze Homeworld 2 oraz Myst IV: Revelation. W 2007 roku dołączyła do studia Eidos Montreal, gdzie opracowała fabuły wszystkich współczesnych odsłon cyklu Deus Ex, poczynając od Deus Ex: Human Revolution, przez Deus Ex: The Fall i Deus Ex GO, aż po Deus Ex: Mankind Divided. Jej ostatnim projektem w Eidos Montreal było Marvel's Guardians of the Galaxy. Wraz z początkiem lipca podjęła pracę w BioWare.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Zwłaszcza zaangażowanie scenarzystki w drugi z tych projektów byłoby ciekawe, gdyż Marvel's Guardians of the Galaxy było chwalone jako gra idealnie skrojona pod gusta fanów tego cyklu.
Warto zwrócić uwagę na fakt, że DeMarle opuściła studio Eidos Montreal po tym, jak zostało ono przejęte przez grupę Embracer. Nowy właściciel poinformował już, że zamierza dalej rozwijać markę Deus Ex.
Mary DeMarle to weteranka branży, która ma prawie ćwierć wieku doświadczenia w tworzeniu fabuł gier. Karierę rozpoczęła w 1998 roku, dołączając do studia Presto
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens