Galactic Civilizations 2: The Dread Lords
Sztab VVeteranów
Tytuł: Galactic Civilizations 2: The Dread Lords
Producent: Stardock
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl: 2006-02-21
Premiera Świat:
Autor: gary_joiner
Tytuł: Galactic Civilizations 2: The Dread Lords
Producent: Stardock
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl: 2006-02-21
Premiera Świat:
Autor: gary_joiner
GALERIA SCREENÓW
W roku 2225 ludzkość weszła w koalicję z innymi mieszkańcami galaktyki by bronić się przed rosnącym siłę imperium Dreginów – obcych złych i podstępnych, których priorytetem jest zniewolenie innych inteligentnych ras. Wystarczy niewielka iskra by cała galaktyka stanęła w płomieniach jednak na horyzoncie pojawia się zagrożenie o wiele straszniejsze od perspektywy wyniszczającej wojny.
Rozgrywkę można prowadzić w trzech trybach: klasycznym, pozwalającym graczowi stanąć w szranki z innymi cywilizacjami w obszarze losowo wygenerowanej galaktyki, przygotowanych przez autorów scenariuszy oraz składającej się z oddzielnych misji kampanii przedstawiającej konflikt za pomocą dobrze skonstruowanej i opowiedzianej fabuły.
Galactic Civilizations 2: The Dread Lords daje graczowi możliwość poprowadzenia do zwycięstwa jednej z 10 przygotowanych ras (bądź też stworzenie własnej), projektowania i zarządzania flotą oraz prowadzenia rozbudowanych pertraktacji politycznych i handlowych. Na wyróżnienie zasługuje dobrze przygotowane i wymagająca AI komputerowych przeciwników, która nie tylko wdraża w życie własne, zmierzające do osiągnięcia konkretnych celów plany ale i odpowiednio je modyfikuje w reakcji na poczynania gracza.
Rozgrywkę można prowadzić w trzech trybach: klasycznym, pozwalającym graczowi stanąć w szranki z innymi cywilizacjami w obszarze losowo wygenerowanej galaktyki, przygotowanych przez autorów scenariuszy oraz składającej się z oddzielnych misji kampanii przedstawiającej konflikt za pomocą dobrze skonstruowanej i opowiedzianej fabuły.
Galactic Civilizations 2: The Dread Lords daje graczowi możliwość poprowadzenia do zwycięstwa jednej z 10 przygotowanych ras (bądź też stworzenie własnej), projektowania i zarządzania flotą oraz prowadzenia rozbudowanych pertraktacji politycznych i handlowych. Na wyróżnienie zasługuje dobrze przygotowane i wymagająca AI komputerowych przeciwników, która nie tylko wdraża w życie własne, zmierzające do osiągnięcia konkretnych celów plany ale i odpowiednio je modyfikuje w reakcji na poczynania gracza.