Forza Horizon 5
Sztab VVeteranów
Tytuł: Forza Horizon 5
Producent: Playground Games
Dystrybutor:
Gatunek: Zręcznościowa
Premiera Pl:0000-11-00
Premiera Świat:
Tytuł: Forza Horizon 5
Producent: Playground Games
Dystrybutor:
Gatunek: Zręcznościowa
Premiera Pl:0000-11-00
Premiera Świat:
Forza Horizon 5 nie zwalnia. Tytuł ma już 10 milionów graczy
Liczby tej nie należy jednak utożsamiać z wynikami sprzedaży. Projekt jest bowiem dostępny także w ramach abonamentu Game Pass. Mimo to rezultat i tak robi ogromne wrażenie.
Wcześniej – po przekroczeniu progu 4,5 mln graczy – firma Microsoft chwaliła się, że Forza Horizon 5 stała się największym debiutem w historii gier wydanych przez Xbox Game Studios. Teraz poinformowano, że z wynikiem 10 mln użytkowników produkcja zaliczyła najlepszy pierwszy tydzień w historii konsol Xbox oraz usługi Game Pass.
Przypomnijmy, że oficjalna premiera gry na Xboksie One, Xboksie Series X/S i PC odbyła się 9 listop
ada. Gra dostępna jest także w abonamencie Game Pass na wszystkich wymienionych platformach sprzętowych.
Imponujące jest tempo wzrostu popularności gry. Posiadacze edycji Premium mogli rozpocząć zabawę już 5 listopada i z tej opcji skorzystało ponad 800 tys. osób. 10 listopada liczba graczy wynosiła już 4,5 mln, a przez dwa kolejne dni wzrosła do 6 milionów. Od tego czasu do wyścigów w wirtualnym Meksyku dołączyły następne 4 mln użytkowników.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Wcześniej – po przekroczeniu progu 4,5 mln graczy – firma Microsoft chwaliła się, że Forza Horizon 5 stała się największym debiutem w historii gier wydanych przez Xbox Game Studios. Teraz poinformowano, że z wynikiem 10 mln użytkowników produkcja zaliczyła najlepszy pierwszy tydzień w historii konsol Xbox oraz usługi Game Pass.
Przypomnijmy, że oficjalna premiera gry na Xboksie One, Xboksie Series X/S i PC odbyła się 9 listop
Imponujące jest tempo wzrostu popularności gry. Posiadacze edycji Premium mogli rozpocząć zabawę już 5 listopada i z tej opcji skorzystało ponad 800 tys. osób. 10 listopada liczba graczy wynosiła już 4,5 mln, a przez dwa kolejne dni wzrosła do 6 milionów. Od tego czasu do wyścigów w wirtualnym Meksyku dołączyły następne 4 mln użytkowników.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens