Emperor: Battle For Dune
Sztab VVeteranów
Tytuł: Emperor: Battle For Dune
Producent: WestWood Studios
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 2001-07-11
Premiera Świat:
Autor: gary_joiner
Tytuł: Emperor: Battle For Dune
Producent: WestWood Studios
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 2001-07-11
Premiera Świat:
Autor: gary_joiner
GALERIA SCREENÓW
Fabuła gry stanowi kontynuację tej znanej z Dune 2000 jednak ponieważ jej główny motyw opiera się (jak zawsze) na walce trzech potężnych rodów (szlachetnych Atrydów, przebiegłych Ordosów oraz złych i brzydkich Harkonnenów) jakiekolwiek doświadczenie z poprzednimi produkcjami ze słowem “Dune” w tytule nie jest wymagane. Polem nieustającej bitwy jest pustynna planeta Arrakis zwana Diuną – jedyne znane źródło Melanżu, tajemniczej substancji umożliwiającej wojaże po galaktyce. Wojna toczy się jednak nie tylko o pieniądze, zwycięzca oprócz niewyobrażalnego bogactwa wynagrodzony zostanie tytułem Imperatora a co za tym idzie władzą nad całym znanym wszechświatem.
Emperor: Battle For Dune jest jedną z pierwszych gier okraszonych w pełni trójwymiarową grafiką. Każda ze stron konfliktu dysponuje odmiennym, niezbyt rozległym ale dobrze odwzorowującym charakter danego rodu zestawem jednostek i budynków. W potyczkach występują również frakcje neutralne, które możesz przeciągnąć na swoją stronę ( co da Ci dostęp do nowych jednostek i instalacji) bądź do siebie zrazić w zależności od podejmowanych decyzji. Kampania ma charakter nieliniowy – gracz dysponuje pewną swobodą w wyborze kolejnych strategicznych celów. Jak w każdej z produkcji nieodżałowanego Westwood Studios kolejne starcia przeplatane są profesjonalnymi przerywnikami filmowymi.
Emperor: Battle For Dune jest jedną z pierwszych gier okraszonych w pełni trójwymiarową grafiką. Każda ze stron konfliktu dysponuje odmiennym, niezbyt rozległym ale dobrze odwzorowującym charakter danego rodu zestawem jednostek i budynków. W potyczkach występują również frakcje neutralne, które możesz przeciągnąć na swoją stronę ( co da Ci dostęp do nowych jednostek i instalacji) bądź do siebie zrazić w zależności od podejmowanych decyzji. Kampania ma charakter nieliniowy – gracz dysponuje pewną swobodą w wyborze kolejnych strategicznych celów. Jak w każdej z produkcji nieodżałowanego Westwood Studios kolejne starcia przeplatane są profesjonalnymi przerywnikami filmowymi.