Dungeon Keeper 2
Sztab VVeteranów
Tytuł: Dungeon Keeper 2
Producent: Bullfrog Productions
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl: 1999-11-27
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Tytuł: Dungeon Keeper 2
Producent: Bullfrog Productions
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl: 1999-11-27
Premiera Świat:
Autor: Klemens
GALERIA SCREENÓW
Gra na wstępie oferuje nam kilka trybów rozgrywki, tak jedno-, jak i wieloosobowej. Jeśli idzie o te pierwsze, to mamy do czynienia z kampanią fabularną, możliwością rozegrania klasycznego skirmisha, czyli starcia z odblokowanymi wszystkimi jednostkami oraz salami, jak też zetknąć się ze specjalnymi wyzwaniami w trybie tzw. loszka pieszczoszka.
Rozgrywkę rozpoczynamy gdzieś w podziemiu, nie dane nam będzie ujrzeć słońca, które będzie nam się kojarzyło tylko z wojownikami światłości, których jedyną misją życiową jest doprowadzić do ostatecznego wyplenienia ze świata zła – czyli nas. Początkowo grono naszych podwładnych stanowią tylko skrzaty, które mniej czy ciężej pracują, ale tak poza tym nie nadają się do niczego. Jakikolwiek postęp wymaga sił zbrojnych, te zaś wymagają zaspokojenia szeregu dalszych potrzeb.
W konsekwencji zwykliśmy rozpoczynać budowę od leża oraz (dostarczającego niezbędne proteiny i kalorie) kurnika, lecz bardziej zaawansowani wojownicy wymagają również sali treningowej, biblioteki, izby tortur (tak, to ziszczenie marzeń dominy z okładki…), mrocznej świątyni itp. itd.
Rozgrywkę rozpoczynamy gdzieś w podziemiu, nie dane nam będzie ujrzeć słońca, które będzie nam się kojarzyło tylko z wojownikami światłości, których jedyną misją życiową jest doprowadzić do ostatecznego wyplenienia ze świata zła – czyli nas. Początkowo grono naszych podwładnych stanowią tylko skrzaty, które mniej czy ciężej pracują, ale tak poza tym nie nadają się do niczego. Jakikolwiek postęp wymaga sił zbrojnych, te zaś wymagają zaspokojenia szeregu dalszych potrzeb.
W konsekwencji zwykliśmy rozpoczynać budowę od leża oraz (dostarczającego niezbędne proteiny i kalorie) kurnika, lecz bardziej zaawansowani wojownicy wymagają również sali treningowej, biblioteki, izby tortur (tak, to ziszczenie marzeń dominy z okładki…), mrocznej świątyni itp. itd.