Dune: Spice Wars
Sztab VVeteranów
Tytuł: Dune: Spice Wars
Producent: Shiro Games
Dystrybutor:
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Tytuł: Dune: Spice Wars
Producent: Shiro Games
Dystrybutor:
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Dune: Spice Wars już w PC Game Pass; w grze pojawiły się jednostki latające
Łatka została opatrzona tytułem Air & Sand i przynosi wiele nowości.
Każda z frakcji otrzymała dwie nowe jednostki latające, a wraz z nimi do gry dodano walkę w powietrzu.
Gra wzbogaciła się o dwa nowe surowce. Pierwszym z nich jest Guild Favor, czyli przychylność Gildii, wymagana do wystawiania do walk jednostek latających. Z tego surowca mogą korzystać wszyscy poza Fremenami, którzy otrzymali możliwość gromadzenia Złomu (Machine Scrap) poprzez niszczenie maszyn i napadanie na wioski. Służy on do konstruowania jednostek latających.
Ulepszono także system rządzący zachowaniem pocisków. Świat gry wzbogacił się o dodatkową wrogą frakcję, kierowaną przez AI w postaci Renega
tów, którzy będą przejmowali kontrolę nad neutralnymi wioskami.
Dodano także kilka nowych budynków, w tym baraki, które pozwalają modyfikować sprzęt jednostek bojowych. Poprawiono AI na wszystkich poziomach trudności. Ulepszono multiplayer – zniesiono limity korzystania z pauzy, a gracze, którzy opuszczą rozgrywkę są zastępowani przez AI. Lista trybów singleplayer wzbogaciła się o wariant Solo vs AI Kan.
Nie zabrakło także wielu poprawek błędów, interfejsu oraz balansu rozgrywki.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Każda z frakcji otrzymała dwie nowe jednostki latające, a wraz z nimi do gry dodano walkę w powietrzu.
Gra wzbogaciła się o dwa nowe surowce. Pierwszym z nich jest Guild Favor, czyli przychylność Gildii, wymagana do wystawiania do walk jednostek latających. Z tego surowca mogą korzystać wszyscy poza Fremenami, którzy otrzymali możliwość gromadzenia Złomu (Machine Scrap) poprzez niszczenie maszyn i napadanie na wioski. Służy on do konstruowania jednostek latających.
Ulepszono także system rządzący zachowaniem pocisków. Świat gry wzbogacił się o dodatkową wrogą frakcję, kierowaną przez AI w postaci Renega
Dodano także kilka nowych budynków, w tym baraki, które pozwalają modyfikować sprzęt jednostek bojowych. Poprawiono AI na wszystkich poziomach trudności. Ulepszono multiplayer – zniesiono limity korzystania z pauzy, a gracze, którzy opuszczą rozgrywkę są zastępowani przez AI. Lista trybów singleplayer wzbogaciła się o wariant Solo vs AI Kan.
Nie zabrakło także wielu poprawek błędów, interfejsu oraz balansu rozgrywki.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens