Dragonshard
Sztab VVeteranów
Tytuł: Dragonshard
Producent: Liquid Entertainment
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: RTS/RPG
Premiera Pl: 2005-12-09
Premiera Świat:
Autor: Tigikamil
Tytuł: Dragonshard
Producent: Liquid Entertainment
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: RTS/RPG
Premiera Pl: 2005-12-09
Premiera Świat:
Autor: Tigikamil
GALERIA SCREENÓW
Historia opowiedziana w grze skupia się wokół trzech nacji walczących ze sobą, aby uzyskać kontrolę nad Sercem Syberysa - ogromnym kryształem o wielkiej mocy. Podczas kampanii poznamy tajniki dwóch stron konfliktu. Trzecią zaś będziemy mogli zająć się w trybie rozgrywki swobodnej oraz oczywiście multi.
Sama rozgrywka toczyć się może dwutorowo. Po pierwsze, bardziej strategicznie na powierzchni. Tutaj budujemy bazę (ale tylko w wyznaczonych miejscach) i wydobywamy surowce. Sama rozbudowa zaś również jest mocno ograniczona. Kilka budynków, które możemy postawić i udoskonalić w zupełności jednak wystarcza. Na powierzchni również rekrutujemy oddziały, złożone z D&D-owych jednostek. Po drugie walki mogąsię także toczyć w podziemiach. Nie ma tu już jednak zamków tylko same lochy i labirynty pełne pułapek (przydaje się złodziej), skarbów i ukrytych drzwi. Na dole rozgrywka zbliża się bardziej w stronę RPG. Zwłaszcza, że dowodzić będziemy także bohaterami, posiadającymi całą masę przydatnych zdolności. Warto także dodać, że z misji na misję zdobywać oni będą doświadczenie, które zamienimy na nowe, jeszcze skuteczniejsze umiejętności.
Sama rozgrywka toczyć się może dwutorowo. Po pierwsze, bardziej strategicznie na powierzchni. Tutaj budujemy bazę (ale tylko w wyznaczonych miejscach) i wydobywamy surowce. Sama rozbudowa zaś również jest mocno ograniczona. Kilka budynków, które możemy postawić i udoskonalić w zupełności jednak wystarcza. Na powierzchni również rekrutujemy oddziały, złożone z D&D-owych jednostek. Po drugie walki mogąsię także toczyć w podziemiach. Nie ma tu już jednak zamków tylko same lochy i labirynty pełne pułapek (przydaje się złodziej), skarbów i ukrytych drzwi. Na dole rozgrywka zbliża się bardziej w stronę RPG. Zwłaszcza, że dowodzić będziemy także bohaterami, posiadającymi całą masę przydatnych zdolności. Warto także dodać, że z misji na misję zdobywać oni będą doświadczenie, które zamienimy na nowe, jeszcze skuteczniejsze umiejętności.