Battlefleet Gothic: Armada 2
Sztab VVeteranów
Tytuł: Battlefleet Gothic: Armada 2
Producent: Tindalos Interactive
Dystrybutor:
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl: 2019-01-24
Premiera świat:
Autor: Matis
Tytuł: Battlefleet Gothic: Armada 2
Producent: Tindalos Interactive
Dystrybutor:
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl: 2019-01-24
Premiera świat:
Autor: Matis
GALERIA SCREENÓW
Historia zaczyna się w momencie w jakim Abaddon prowadzi 13 czarną krucjatę przeciwko ludzkości. W tych niekorzystnych dla homo sapiens czasach pojawia się bohater części pierwszej, admirał Spire, który po kilkuset latach zakończył błądzenie po odmętach „warpu”.
Po przejściu samouczka (który jest w swojej istocie miniaturową kampanią), gracz może spróbować swoich sił w jednej z kilku pełnoprawnych kampanii. Począwszy od misji Imperium Ludzkości, poprzez historię tajemniczych Necronów, a skończywszy na prowadzeniu do walki krwiożerczych Tyranidach. Kampania ma charakter zbliżony nieco do serii Total War. Na mapie strategicznej zarządzamy zdobytymi planetami, w pewnym drobnym zakresie rozwijamy ich infrastrukturę, dbamy o rozwój floty i przemieszczamy nasze siły. Atak na wrogi sektor przenosi grę z systemu turowego do czasu rzeczywistego. W czasie spotkań przyjdzie nam eliminować wrogie floty bądź prowadzić walkę na punkty generowane poprzez zajmowanie i utrzymywanie określonych obszarów planszy. Walka toczy się na mapach trójwymiarowych, ale starcia, podobnie jak w pierwszej części, odbywają się jedynie w poziomie.
Po przejściu samouczka (który jest w swojej istocie miniaturową kampanią), gracz może spróbować swoich sił w jednej z kilku pełnoprawnych kampanii. Począwszy od misji Imperium Ludzkości, poprzez historię tajemniczych Necronów, a skończywszy na prowadzeniu do walki krwiożerczych Tyranidach. Kampania ma charakter zbliżony nieco do serii Total War. Na mapie strategicznej zarządzamy zdobytymi planetami, w pewnym drobnym zakresie rozwijamy ich infrastrukturę, dbamy o rozwój floty i przemieszczamy nasze siły. Atak na wrogi sektor przenosi grę z systemu turowego do czasu rzeczywistego. W czasie spotkań przyjdzie nam eliminować wrogie floty bądź prowadzić walkę na punkty generowane poprzez zajmowanie i utrzymywanie określonych obszarów planszy. Walka toczy się na mapach trójwymiarowych, ale starcia, podobnie jak w pierwszej części, odbywają się jedynie w poziomie.