Battle of Britain II
Sztab VVeteranów
Tytuł: Battle of Britain II
Producent: Shockwave Productions Zone
Dystrybutor: Nicolas Games
Gatunek:
Premiera Pl: 2006-07-26
Premiera świat:
Autor: Kremuwa
Tytuł: Battle of Britain II
Producent: Shockwave Productions Zone
Dystrybutor: Nicolas Games
Gatunek:
Premiera Pl: 2006-07-26
Premiera świat:
Autor: Kremuwa
GALERIA SCREENÓW
W Battle of Britain II, po wyborze strony konfliktu, stawiana jest przed nami możliwość przełączania się między dwoma trybami. W pierwszym z nich – dowódcy – panujemy zarówno nad jednostkami powietrznymi, jak i naziemnymi, a także budynkami. Drugi – pilot – pozwala nam zasiąść za sterami latających, wiernie odwzorowanych (w wyglądzie i odgłosach) samolocików albo zająć miejsce przy działku. Każdy samolot ma zaimplementowany bardzo szczegółowy i rzeczywiście istniejący kokpit.
W BoB II doświadczamy niezwykłych przeżyć audiowizualnych. System „realistycznej i ustawialnej pogody” pozwala nam na definiowanie zachmurzenia, wiatru i opadów atmosferycznych przed grą. Oczy pieszczone są przez realistyczne wybuchy, które odtworzone zostały ze specjalnych testów. Każdy samolot ma inny dźwięk silnika (i to nie jeden – zmienia się on np. podczas przegrzania silnika, jego zduszenia czy przerywanej pracy).
Każdą maszyną kieruje się w trochę inny sposób – każda ma wiernie odtworzony manewr startu (który musimy wykonać za pomocą myszy). W locie uważamy na stery, dźwignie, tudzież inne przekładnie. Dla miłośników mniej realistycznej zabawy lub tych niecierpliwych, autorzy przygotowali uproszczone sterowanie w trybie zręcznościowym.
W BoB II doświadczamy niezwykłych przeżyć audiowizualnych. System „realistycznej i ustawialnej pogody” pozwala nam na definiowanie zachmurzenia, wiatru i opadów atmosferycznych przed grą. Oczy pieszczone są przez realistyczne wybuchy, które odtworzone zostały ze specjalnych testów. Każdy samolot ma inny dźwięk silnika (i to nie jeden – zmienia się on np. podczas przegrzania silnika, jego zduszenia czy przerywanej pracy).
Każdą maszyną kieruje się w trochę inny sposób – każda ma wiernie odtworzony manewr startu (który musimy wykonać za pomocą myszy). W locie uważamy na stery, dźwignie, tudzież inne przekładnie. Dla miłośników mniej realistycznej zabawy lub tych niecierpliwych, autorzy przygotowali uproszczone sterowanie w trybie zręcznościowym.