Anno 1701
Sztab VVeteranów
Tytuł: Anno 1701
Producent: Related Designs
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Ekonomiczna
Premiera Pl: 2006-12-05
Premiera Świat:
Autor: Tigikamil
Tytuł: Anno 1701
Producent: Related Designs
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Ekonomiczna
Premiera Pl: 2006-12-05
Premiera Świat:
Autor: Tigikamil
GALERIA SCREENÓW
Podobnie jak w poprzednich częściach, nasi osadnicy będą wymagali zarówno takich struktur jak szkoła, kościół czy teatr, jak i dostarczania im coraz to nowych dóbr materialnych - od żywności i sukna po kosztowności. Wraz z rozwojem naszej osady będziemy zmuszeni zwiększać produkcję oraz zasiedlać nowe wyspy - te, bowiem różnią się roślinami, które da się na nich sadzić. Oprócz uprawiania naszego ogródka będziemy mogli, czy nawet musieli, ustosunkować się dyplomatycznie do naszych sąsiadów i prowadzić z nimi pokojową kooperację lub zubożającą budżet wojnę. A gdy w końcu uporamy się ze wszystkimi problemami, popatrzymy sobie jak nasza piękna metropolia przekracza kolejne normy produkcji i szczęścia obywateli.
Najważniejszą, poza zmianą wizualną, jest zmiana mechaniki gry. Twórcy odeszli od pomysłu Anno 1503, gdzie mieszkańcy nie płacili podatków tylko za produkty wystawiane przez nas na straganach i wrócili do systemu Anno 1602. Także i teraz zadowolenie naszych obywateli będzie wynikało bezpośrednio z ilości zaspokojonych potrzeb - a im większe, tym więcej obywateli przybywa i tym więcej są skłonni płacić. W panteonie rzeczy uszczęśliwiających osadę znalazło się kilka nowych i istotnych elementów. Tym razem jedną z podstawowych potrzeb będzie istnienie forum - centrum miejskiego. Tam będą skupiali się mieszkańcy i wyrażali swoją aprobatę lub niechęć w stosunku do naszej dyktatury. Centrum miejskie to także miejsce odwiedzin kupców i wędrownych trup. Gdy na naszą wyspę zajrzą kowale, będą za darmo produkować cenne narzędzia, dzięki alchemikowi szybciej opracujemy technologie w szkole, z kolei orkiestra wprawi mieszkańców w zachwyt i tupanie nogą do rytmu.
Najważniejszą, poza zmianą wizualną, jest zmiana mechaniki gry. Twórcy odeszli od pomysłu Anno 1503, gdzie mieszkańcy nie płacili podatków tylko za produkty wystawiane przez nas na straganach i wrócili do systemu Anno 1602. Także i teraz zadowolenie naszych obywateli będzie wynikało bezpośrednio z ilości zaspokojonych potrzeb - a im większe, tym więcej obywateli przybywa i tym więcej są skłonni płacić. W panteonie rzeczy uszczęśliwiających osadę znalazło się kilka nowych i istotnych elementów. Tym razem jedną z podstawowych potrzeb będzie istnienie forum - centrum miejskiego. Tam będą skupiali się mieszkańcy i wyrażali swoją aprobatę lub niechęć w stosunku do naszej dyktatury. Centrum miejskie to także miejsce odwiedzin kupców i wędrownych trup. Gdy na naszą wyspę zajrzą kowale, będą za darmo produkować cenne narzędzia, dzięki alchemikowi szybciej opracujemy technologie w szkole, z kolei orkiestra wprawi mieszkańców w zachwyt i tupanie nogą do rytmu.