Alexander
Sztab VVeteranów
Tytuł: Alexander
Producent: GSC Game World
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 2005-01-28
Premiera Świat:
Autor: Tigikamil
Tytuł: Alexander
Producent: GSC Game World
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 2005-01-28
Premiera Świat:
Autor: Tigikamil
GALERIA SCREENÓW
Tych też pewno nie zabraknie, gdy przyjdzie nam dowodzić armią choćby i 10 000 jednostek i oglądać niebo czarne od deszczu strzał, potężną szarżę słoni czy grecką falangę w akcji. Co prawda takie efekty oglądać mogliśmy już we wspomnianym Rome'ie, lecz teraz zobaczymy je w innej formie. Z drugiej strony ogrom jednostek podczas bitwy to chyba jedyna poważniejsza zmiana w stosunku do innych gier. Poza tym poukładamy wojowników w odziały, będziemy wymyślać różnorodne taktyki, a podczas starcia ważną rolę odegra morale - standard, zobaczymy tylko czy jest to rzeczywiście zrealizowane "na poziomie", a może lepiej niż dotychczas?
Oprócz bitew czeka nas także budowa imperium, jak na porządną strategię przystało. Jak już wspominałem na początku, grać będziemy jedną z 4 nacji - Grecką (choć nasz główny bohater to Macedończyk :]), Egipską, Indyjską lub Egipską. Każda z nich ma unikalne cechy, budowle (tych łącznie jest 120) czy jednostki. Nie czekają na nas tutaj raczej żadne nowości, ale budowy i fortyfikacje to jednak od czasu do czasu, między bitwą, a oblężeniami, odprężająca rozrywka. Jedyne, co może co po niektórych zaskoczyć to nieograniczone w wydobyciu surowce. Standardowo las zawsze się kończył, a z końcem drewna szedł w parze brak możliwości budowy nowych farm - nie wiadomo, więc czy surowce będziemy zbierali w tradycyjny sposób, czy czeka nas coś nowego.
Oprócz bitew czeka nas także budowa imperium, jak na porządną strategię przystało. Jak już wspominałem na początku, grać będziemy jedną z 4 nacji - Grecką (choć nasz główny bohater to Macedończyk :]), Egipską, Indyjską lub Egipską. Każda z nich ma unikalne cechy, budowle (tych łącznie jest 120) czy jednostki. Nie czekają na nas tutaj raczej żadne nowości, ale budowy i fortyfikacje to jednak od czasu do czasu, między bitwą, a oblężeniami, odprężająca rozrywka. Jedyne, co może co po niektórych zaskoczyć to nieograniczone w wydobyciu surowce. Standardowo las zawsze się kończył, a z końcem drewna szedł w parze brak możliwości budowy nowych farm - nie wiadomo, więc czy surowce będziemy zbierali w tradycyjny sposób, czy czeka nas coś nowego.