Aggression: Europe 1914
Sztab VVeteranów
Tytuł: Aggression: Europe 1914
Producent: Lesta Studio
Dystrybutor: -
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 0000-00-00
Premiera świat:
Autor: Mande
Tytuł: Aggression: Europe 1914
Producent: Lesta Studio
Dystrybutor: -
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 0000-00-00
Premiera świat:
Autor: Mande
GALERIA SCREENÓW
Zakres obowiązków gracza będzie dość rozległy. W jego gestii będzie leżało zawieranie paktów, umów, sojuszy oraz wypowiadanie wojen. Ponadto można rozwijać technologię, zarządzać finansami państwa i pilnować w nim porządku. Za dobrą pracę można otrzymać specjalne bonusy. Przede wszystkim zaś gracz będzie kierował działaniami żołnierzy. W grze pojawiają się też czołgi, samoloty i różnej maści artyleria.
Producent zapewnia, że dostępne będą cztery grywalne nacje: Niemcy, Rosja, Francja oraz Wielka Brytania. Ponadto zaistnieć mają dodatkowe cztery, niegrywalne państwa: Austro-Węgry, Hiszpania, Włochy i Turcja. Pozostałych krajów nie ma, co znacznie upraszcza sprawę (przynajmniej dla producenta). Tereny nienależące do żadnego z państw w grze zostały zaliczone do tzw. prowincji neutralnych.
Mocną stroną produkcji jest grafika i ilość wyświetlanych jednostek. Żołnierze połączeni są w dziesięcioosobowe grupy. Gra zapewnia zaś maksymalnie 1200 grup na polu bitwy, co daje łącznie 12 000 jednostek. Należy jednak pamiętać, że czołg liczony jest jako jedna grupa, więc efektywna liczba jednostek będzie z pewnością niższa. Gra oparta jest na nowym silniku fizyki - ma to dać niesamowite efekty przy wybuchach, w których budynki i eksplodujące pojazdy są rozrywane na tysiące wielokątów.
Producent zapewnia, że dostępne będą cztery grywalne nacje: Niemcy, Rosja, Francja oraz Wielka Brytania. Ponadto zaistnieć mają dodatkowe cztery, niegrywalne państwa: Austro-Węgry, Hiszpania, Włochy i Turcja. Pozostałych krajów nie ma, co znacznie upraszcza sprawę (przynajmniej dla producenta). Tereny nienależące do żadnego z państw w grze zostały zaliczone do tzw. prowincji neutralnych.
Mocną stroną produkcji jest grafika i ilość wyświetlanych jednostek. Żołnierze połączeni są w dziesięcioosobowe grupy. Gra zapewnia zaś maksymalnie 1200 grup na polu bitwy, co daje łącznie 12 000 jednostek. Należy jednak pamiętać, że czołg liczony jest jako jedna grupa, więc efektywna liczba jednostek będzie z pewnością niższa. Gra oparta jest na nowym silniku fizyki - ma to dać niesamowite efekty przy wybuchach, w których budynki i eksplodujące pojazdy są rozrywane na tysiące wielokątów.