Worms 3D | ||||
Worms 3D"Reinkarnacja...zamieniasz się w robala i wkraczasz do świata odwiecznej i nieustępliwej wojny"...chwila, ale to już się nam kilka razy przydarzyło... Czyżby dejavu???
Z czym kojarzą wam się robaki? Niektórym na pewno z obślizgłą istotą, innym może z jedzeniem, ale to już ich sprawa:), dla mnie natomiast są świetną rozgrywką, bo czy pamiętcie Worms`y? Tak, to te zabawne acz krwawe robaczki, o których niestety od pewnego czasu "ni widu, ni słychu". Nawet się nie pożegnały... i dobrze bo teraz wracają!
Po robaczym urlopie, podczas którego nasi bohaterowie spiekli się w karaibskim słońcu, zmoczyli w Atlantyku i na pewno poświęcili trochę czasu na flirt, pełne nowej energii wracają do graczy w trzecim wydaniu.
Pamiętamy dobrze poprzednie części: Worms, Worms 2, Armageddon i WWP. Najlepszą z nich została do dziś część "końca świata" wnosząc szereg nowości w stosunku do poprzedników i niewiele różniąc się od Worms World Party. Wyczekiwana, kolejna część, oznaczona cyferką "3" ma wnieść wiele...
Rozpoczynając od małych zmian, trzecia odsłona przyniesie garść nowych broni, nie zapominając o starych, dobrych spluwach. Najczęściej używane bronie czyli bazooka, shotgun i inne nieśmiertelne "wysyłacze w zaświaty" pozostaną w arsenale. Również moce (np. trzęsienie ziemi), siejące spustoszenie na polu bitwy nie zostaną odrzucone. Autorzy zapewniają, iż nowe bronie będą bardzo użyteczne, a w czym to już wiemy :)
Kolejne novum to wprowadzenie cyklu dnia i nocy a także zmiennych warunków pogodowych. Worms`om towarzyszyć będzie piękne, gwieździste niebo a następnie rażące w oczy słońce albo chmury (już nie rażące:). Te ostatnie, groźnie wisząc nad ziemią sypną deszczem bądź śniegiem. Opady będą miały swoje zadanie: przeszkodzić w walce.
Tradycją jest także dodawanie kolejnych misji do kolejnych odsłon produktów. Team 17 zapowiada wiele nowych zadań, nowy tryb wyzwań (mam nadzieje, iż będzie łatwiejszy) a także plansz. Ale plansze będą ZUPEŁNIE inne!!!
Gra nabierze jeszcze większej dynamiki dzięki obrotowej kamerze zawieszonej nad głowami...ekhm - ciałem robaczków :). Ciekawsze na pewno będzie pełzanie po polu bitwy. Przystanek na urwisku i spojrzenie w dół może nieść ze sobą sporo adrenaliny. Wyobraźcie sobie jeszcze poruszanie się po skrawkach ziemi pozostałej po atakach granatami - trzeba będzie pomyśleć chyba o ubezpieczeniu się;)
Twórcy nie zapomnieli też o standardzie zmiany widoku - teraz będziemy mogli grać zarówno w trybie TPP jak i FPP. Inne ewolucje to już same niuanse, które łatwo można przewidzieć.
Robale znane były także ze swojego poczucia humoru; w poprzednich częściach "waliły" kawałami, dogadywały przeciwnikowi itp. Odebranie tej pozytywnej cechy graczom raczej by nie przeszło dlatego i nowe, trójwymiarowe Worms`y również będą sypały gagami. Jak obiecują autorzy, mają to być to całkiem nowe, oryginalne teksty nadające rozgrywce pewnego charakteru. Zabawne będą też same misje, na przykład ta związana z uratowaniem Szeregowca Bryan`a z plaży Omaha (istna parodia filmu "Szeregowiec Ryan" :). Kto by pomyślał, że robak może grać jak Tom Hanks;)
Worms`y były popularne także jako gra przez internet. "Trójka" odziedziczy po starszych wersjach tryb multiplayer i otrzyma możliwość grania w trybie Wormpot. Zasady w nim są proste: co turę wydarza się coś innego, przykładowo bohaterowie chorują i zostają z 1 punktem życia albo ich bronie otrzymują dodatkową moc (rozwiązań jest wiele).
Gra otrzyma także w spadku edytor map, który podejrzewam wypadnie bardzo dobrze w wersji 3D.
Simon
Worms 3D | ||||
Autor: 87 | ||||