Soldier Of Fortune 2: Double Helix
Tytuł: Soldier Of Fortune 2: Double Helix
Producent: Raven Software
Dystrybutor: Licomp Empik Multimedia
Gatunek: FPS
Premiera Pl:2006-06-12
Premiera Świat:
Autor: 20
Soldier Of Fortune 2: Double Helix | ||
System ROAM będzie służył do tworzenia terenu. Jego namiastkę można było ujrzeć w misji, w której walczyliśmy na pędzącym pociągu. Autorzy obiecują, że w SoF 2 również będą przewijane mapy, ale sześć razy większe i bardziej interaktywne. Autorzy wprowadzili również więcej momentów, w których będziemy poruszać się pojazdami, jednak nie dano nam możliwości kierowania nimi, choć będzie można z nich strzelać (np. ze śmigłowca). Kolejną zmianą, jaka zaszła od poprzedniej części gry będzie to, że broń jaką będziemy dysponowali będzie jak najbardziej prawdziwa. Nie będzie więcej ganiania z wyrzutnią rakiet, czy jakąś bronią strzelającą promieniami. W grze umieszczono 14 rodzajów broni, od pistoletów, aż po strzelby snajperskie oraz aż 10 różnych typów granatów. Jeśli chodzi o granaty, to ich rodzaj zależeć będzie od tego, w jakim kraju będziemy się akurat znajdowali. I to jest jak najbardziej logiczne, bo np. będąc w Rosji nie spodziewajmy się, że będziemy mogli używać amerykańskich granatów. A dodatkowo na broni będą wypisane nazwy najważniejszych jej producentów (prawdziwe!).
W naszych akcjach nie mogło zabraknąć wsparcia. W poprzedniej grze
pomagał nam Hawk. W drugiej części będzie to kobieta, Madeline Taylor.
Niestety, nie będziemy mieli z nią styczności bezpośredniej, a jedynie przez
CODEC, czyli radio. Najciekawsze jest to, że jak zapowiadają autorzy, w
jednej z misji nie będziemy działać sami, ale jako członek większego
oddziału marines. I na dodatek będą nam oni wydawać rozkazy. A raczej trzeba
je będzie wykonywać bez szemrania, bo jak nie, to po prostu dostaniemy kulkę
w łeb (wielu graczy na pewno zechce spróbować, jak to jest walczyć z całym
oddziałem marines ;).
To jeszcze nie koniec niespodzianek. Co powiecie na porozumiewanie się językiem gestów? Tutaj jak zwykle przysłużył się John Mullins. Jest to język gestów jednostek specjalnych, który został stworzony do bezgłośnego porozumiewania się w czasie walki. Nasi ludzie także będą się nim porozumiewać i przydałoby się poznać przynajmniej podstawowe polecenia by nie zacząć strzelać, kiedy dowódca nakazuje bezwzględną ciszę. My porozumiewamy się językiem gestów, a wrogowie w swoim języku, który będzie zależeć od kraju, w jakim aktualnie wykonujemy zadanie. Jeśli chodzi o AI komputerowych przeciwników, to już w pierwszej części potrafili strzelać zza ściany i uciekać, kiedy byli ranni. Jednak nie zdarzało się to stale, a jedynie czasami. W Sof 2 AI przeciwników została napisana od nowa. Specjalnie zatrudniono dwóch jajogłowych z uniwersytetu Wisconsin, którzy są specjalistami od sztucznej inteligencji. Na razie nie można powiedzieć, jak ich zatrudnienie wpłynęło na inteligencję przeciwników, ale możemy sądzić, że bardzo.
Nasze zadania wykonywać będziemy w czasie 10 misji, w ponad 70
poziomach, w takich miejscach jak Kolumbia, Hong Kong, Kamczatka, Jordan,
czy nawet zatoka Tampy. I na pewno podczas ich wykonywania nie będziemy się
nudzić. Pozostaje tylko poczekać do listopada, bo wtedy ma zostać wydana gra
i zobaczyć, jak będzie się sprawować.
Piciu
| ||
Autor: 20 | ||
<< poprzednia | 1 | 2 |