Commandos 3: Destination Berlin
Tytuł: Commandos 3: Destination Berlin
Producent: Pyro Studio
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl:2003-10-24
Premiera Świat:
Autor: 87
Commandos 3 | ||
Commandos 3
Ostatnio pojawia się coraz więcej nowych informacji o grze Commanods 3. Newsy
mnożą się jak króliki a tych pierwszych nietrudno zapomnieć. Z nie wiem jakiej okazji
ale postanowiłem zebrać wszystko w całość aby wam czytelnikom lepiej przestawić Commandosów.
Druga część tej gry wpadła mi w ręce rok temu. Pamiętam to jak dziś - włączyłem
grę i oczom nie mogłem uwierzyć, że przy rozdzielczości 800x600 gra może wyglądać tak
pięknie. Wtedy była to chyba najlepsza graficznie strategia. Myszka w ruch i znów nie mogłem uwierzyć
- grywalność i realia na szóstkę - z minusem. Wiem, że może przesadzam ale wtedy takiej strategii
jeszcze nie wiedziałem. Gdy teraz tęsknie za tym RTS-em nagle, jak na zawołanie pojawia się info z
Pyro Studios, że trzecia odsłona "Komandosow" zapowiadana jest na lato tego roku. Teraz odliczam dni
do premiery - ale ja tu gadam o wszystkim a nie o grze.
No więc, po dwóch częściach i dodatku zapowiadana jest kolejna (trzecia) część - jak zwykle świetna i zaskakująca. Tym razem ludzie z Pyro nie będą jeździć po całym świecie lecz zostaną w Europie ale wierzcie mi - to nie popsuje nam zabawy. Wręcz przeciwnie! Będzie wiele ciekawych misji m.in.. we Francji (Normandia), w Niemczech a nawet bitwa o Stalingrad gdzie nowością będzie nowa nacja - oczywiście Rosjanie. Sposób rozgrywki pozostanie niezmieniony. Grafika ma opierać się na enginie z Commanos 2 lecz ma być ulepszona. Drzewa, kamienie, budynki, gruzy mają być dopracowane do każdego piksela np. drzewa (liście) będą prawdziwie trójwymiarowe. Także efekty specjalne będą lepsze. Dymy, ogień, latające części samochodów itp. sprawią, że poczujecie się jak na wojnie. Oprawa dźwiękowa ma być równie ciekawa. Muzyka w tle będzie podobna do tej z drugiej części bo skomponuje ją ten sam Marco Pasualegi. Czas przejść do najważniejszej części gry a mianowicie do roz grywki. RTS składać się będzie z 20 misji. Będą one bardziej urozmaicone, bardziej ciekawe. Będzie nawet misja z pociągiem, który musimy opanować; będziemy mieli możliwość zwiedzenia wagonów a widok w nich będzie ciekawszy i ułatwi nam grę. Niestety jeden bądź kilku komandosów odejdzie na wcześniejszą emeryturę natomiast pozostali będą za to bardziej uniwersalni. Do przejęcia będzie większa liczba pojazdów, poziomów trudności no i broni:) AI komputera ma być bardziej realistyczny bo usunięte będą niektóre głupie błędy przeciwnika. Dla przykładu, jeżeli Niemiec będzie miał problemy to pobiegnie - jeśli zdąży - po kolegów z brygady. Natomiast ogólna trudność ma stać na niższym szczeblu niż w przypadku Commandos 2. Interfejs podczas gry - nie w menu - ma być lepszy i bardziej czytelny. Screen z tym interfejsem jest dostępny w pliku z najciekawszymi urywkami z gry. Widziałem także screenshot z komandosami na spadochronach lecz ten bajer jest jeszcze tajemnicą producenta. W trybie multiplayer oprócz rozgrywki Pyro Studios obiecuje także deadmatch i capture the flag. Ciekawe rozwiązania - na pewno się przyjmą. Przez internet będziemy mogli zagrać także Niemcami - tylko jak bo przewaga po stronie Germanów będzie duża?? Szkoda że Commandos 3 będzie ostatnią częścią z tak rewelacyjnej serii. Miejmy nadzieję, że Ignacio Perez z Pyro Studios zmieni zdanie lub zrobi coś lepszego od "Komandosów" co będzie jednak trudnym zadaniem. Lato 2003 to najbardziej oczekiwana pora roku przez strategów, którzy pewnie modlą się aby premiera nie została przesunięta. Jeśli szukacie potwierdzenia moich superlatyw to wystarczy, że pobierzecie plik z naszej strony z najciekawszymi screenami z gry. Na pewno napisze coś jeszcze o najnowszym dziecku producenta gier z Hiszpanii - nie wiem czy przed premierą czy po "zamknięciu Księgi Historii Commandosów", ale napisze. Cały czas będę obserwował postępy Hiszpanów i jako fan ich serii życzę im udanej premiery. Simon mrsimon@o2.pl
Commandos 3 | ||
Autor: 87 | ||